اسکان مسافران نوروزی در سالن های ورزشی

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت : با هماهنگی که با اداره ورزش و جوانان؛ فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و جمعیت هلال احمر به عمل آمده؛ سالن‌های ورزشی در زمان بارش باران برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

داریوش فرمانی سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با اشاره به بارش باران در روز‌های اخیر و استقرار سامانه بارشی بر جو منطقه و هوای استان گفت : مسافران نوروزی مستقر در کمپ‌های سطح بوستان‌های استان می‌توانند در زمان بارش باران در سالن‌های ورزشی اسکان یابند و بارش رحمت الهی برای مسافرت آن‌ها مانعی ایجاد نکند.

وی به آمادگی ۱۰۷ مدرسه با ظرفیت بیش از پنج هزار نفر برای اسکان مسافران نوروزی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمان سرا‌ها و دیگر مراکز اقامتی آماده پذیرایی و اسکان و استقرار مسافران نورزی در سطح استان هستند و با هماهنگی‌های صورت گرفته هیچ مشکلی برای اسکان مسافران نوروزی نداریم که مسافرات خاطره انگیزی از استان کرمانشاه داشته باشند.

فرمانی بر نظارت دقیق بر نحوه خدمات رسانی مطلوب تاسیسات گردشگری و رفاهی به مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: به این منظور تیم‌های گشتی متشکل از چند دستگاه ذی‌ربط تشکیل شده است.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: طبق آخرین اطلاعات این نهاد که مربوط به دیروز است؛ تاکنون بیش از ۲۸۸ هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی، فرهنگی، طبیعی و تفریحی استان بازدید کردند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار