کشف تریاک زیر بارِ هندوانه تریلی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف ۲۱۶ کیلوگرم تریاک زیر بار هندوانه تریلی خبر داد.

سرهنگ علی سلیم پور گفت: با اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مشخص شد ۲ نفر از عناصر تهیه و توزیع مواد افیونی قصد انتقال مواد مخدر در وزن بالا به استان البرز را دارند، که رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد قاچاقچیان قصد دارند مواد مخدر را با استفاده از یک دستگاه خودروی سنگین تریلی و به‌صورت جاساز در بار هندوانه جابه‌جا کنند.

این مقام انتظامی افزود: پس از شناسایی خودروی متهمان، در یک عملیات دقیق و کاملاً غافلگیرانه تریلی مورد نظر در راه‌های مواصلاتی منتهی به استان البرز متوقف، ۲ نفر سرنشین آن دستگیر شدند و در بازرسی از تریلی مقدار ۲۱۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با اشاره به اینکه این عملیات در اولین ساعات شروع سال جدید انجام شده است، گفت: در راستای مقابله با سوداگران مرگ، حتی در روزهایی که تمام شهروندان در حال گذراندن روزهای شاد خود در کنار خانواده‌های‌شان هستند، مأموران جان بر کف پلیس دوری از خانواده را به جان می‌خرند و برای حفظ امنیت و آرامش کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۰۲:۳۳ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
اینا رو بخاطر دشمنی لو میدن