اغلب جاده های زنجان با بارش پراکنده برف همراه است

رییس مرکز مدیریت راه‌های زنجان گفت: هم اکنون در اغلب جاده های زنجان بارش پراکنده برف همراه با کولاک مقطعی وجود دارد و مه موضعی ناپایدار برخی نقاط استان را فرا گرفته است.

محمد محمدی رییس مرکز مدیریت راه‌های زنجان گفت: هم اکنون بارش برف همراه با کولاک مقطعی در جاده های زنجان - دندی - تخت سلیمان و زنجان به ابهر گزارش شده است.

وی اضافه کرد: همچنین همین وضعیت در جاده های سلطانیه - خدابنده - همدان، زنجان به طارم، زنجان -تهم به چورزق، در جریان بوده همچنین در نیک پی به ماهنشان نیز مه موضعی ناپایدار حاکم است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: رانندگان قبل از حرکت از مبدا برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir یا نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

براساس اعلام راهداری ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال و این مسیرها به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور مجهز است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.