افزایش ۲۰ درصدی تردد در محور‌های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از افزایش ۲۰ درصدی ترافیک جاده‌ای از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا کنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

 محمد مشتری گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا روز گذشته، تردد بیش از دو میلیون و ۲۲۸ هزار وسیله نقلیه در محور‌های خراسان شمالی به ثبت رسیده است.

او گفت: در این بازه زمانی بیش از ۲۲۰ هزار وسیله نقلیه وارد استان شده اند که در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: همچنین بیش از ۱۹۸ هزار وسیله نقلیه از محور‌های خراسان شمالی خارج شده اند که حاکی از افزایش ۲۶ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

او گفت: با توجه به افزایش تردد در محور‌های مواصلاتی از رانندگان تقاضا می‌کنیم با سرعت مطمئنه حرکت کنند و در محور‌های دو طرفه از سرعت خود بکاهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: با توجه به مقارن شدن بهار طبیعت با بهار دل ها، پویش همراهان ایمن در ۱۰۰ ایستگاه در طول محور‌های کشور به منظور افزایش ایمنی و اشاعه فرهنگ نماز اجرا می‌شود که از این تعداد، ۲ ایستگاه در خراسان شمالی برپا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.