امام جمعه یزد گفت: دولت باید برای تحقق شعار سال، مهار تورم و افزایش تولید برنامه ریزی دقیقی داشته باشد.

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار با شهردار و مدیران شهرداری یزد گفت: در فعالیت‌های مدیریتی کشورمان مشاهده می‌کنیم برخی کار‌ها بدون هیچ تفکری اجرا و بعد از مدتی که مشخص می‌شود اشتباه بوده دوباره سعی بر اصلاح آن می‌کنند، در حالی که اگر به درستی نسبت به آن تفکر شده بود چنین مشکلی به وجود نمی‌آمد. 

او افزود: البته باید توجه داشت که نباید کار را به بهانه تفکر خیلی عقب انداخت، بلکه علاوه بر اینکه تفکر دقیق انجام می‌دهیم کار‌ها را هم در زمان خودش انجام دهیم.

امام جمعه یزد با اشاره به گرانی در کشور تصریح کرد: گرانی و فشار اقتصادی در سال گذشته به ویژه به طبقه ضعیف جامعه فشار زیادی وارد کرد و دولت امسال باید در عمل به شعار سال و مهار تورم و افزایش تولید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد و برای تحقق آن با جدیت تلاش کند.

او ادامه داد: از دیگر مسائل مهمی که باید در کار‌ها به آن توجه داشت تسریع در اجرای امور مرتبط با مردم است، مردم به هیچ عنوان نباید در بروکراسی‌های اداری گیر کنند.

نماینده ولی فقیه اظهار داشت: تسریع در کار‌ها نظیر صدور پروانه ساخت و دیگر مسائل سبب می‌شود تا مردم هزینه کار را با رغبت پرداخت کنند، اما گاهی می‌بینیم مردم زمان زیادی معطل می‌شوند تا یک کار ساده آن‌ها انجام شود که نارضایتی آنان را به همراه دارد.

ناصری تصریح کرد: در این حالت حتی اگر تخفیف هم به مردم داده شود باز هم نارضایتی آن‌ها باقی می‌ماند چرا که بدون دلیل کار آن‌ها در شهرداری یا در دیگر سازمان‌ها و ادارات معطل مانده است.

او پیام و سخنان رهبری را بسیار هوشمندانه، دقیق و راهبردی توصیف کرد و گفت: ایشان توصیه‌های بسیار خوبی برای مسئولان داشتند و امیدواریم که همه ما در حد توانمان این فرمایش‌ها را در دستور کار خودمان قرار دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.