مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: جهیزیه هزار و ۷۵۷ نوعروس زیر پوشش این نهاد به ارزش ۴۰ میلیارد تومان تامین شد.

محمد رسول شیخی زاده افزود: ارزش مجموع جهیزیه‌های اهدا شده ۴۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده که از این مبلغ ۴ میلیارد تومان از طرف مساعدت خیِران و مابقی از طرف امداد امام خمینی رحمه الله علیه استان است.

او با بیان اینکه هزینه این کمک‌ها به طور میانگین ۲۳ میلیون تومان اهدای کالا بوده است گفت: هر سری از این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، فرش، جاروبرقی و ظروف آشپزخانه از نوع تولیدات داخلی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان تاکید کرد: ترویج ازدواج آسان، فراهم ساختن زمینه‌های ازدواج و استحکام بنیان خانوار تحت حمایت را جزو اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد برشمرد و ابراز امیدواری کرد که در ایام سال نو با مشارکت گسترده مردم نوعدوست و خیّران، شاهد شور همدلی در کمک به خانواده‌های نیازمند باشیم.

شیخی زاده افزود: کمیته امداد استان با ارائه خدمات حمایتی مختلف به نوعروسان تحت حمایت تلاش دارد تا علاوه بر تسهیل در امر ازدواج، گرمابخش کانون خانوار آن‌ها نیز باشد.


او تاکید کرد: مردم برای مشارکت در این طرح می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۱۷۷۷۷۷۷ و شماره حساب ۰۱۰۹۵۰۰۹۵۰۰۰۵ نزد بانک ملی و سامانه ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۸۱ مربع کمک‌های مالی خود را به این طرح را واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.