هفت واحد صنفی متخلف در قم پلمب شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم در خصوص نظارت بر بازار قم، گفت: از ۲۶ اسفند۱۴۰۱ تا کنون، ۱۳۴ بازرسی و نظارت از واحد‌های صنفی استان انجام گرفت که منجر به پلمب هفت واحد صنفی دارای تعدد و تکرار تخلف شد.

مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: از ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ تا کنون، ۱۳۴ بازرسی و نظارت از واحد‌های صنفی استان انجام گرفت که منجر به پلمب هفت واحد صنفی دارای تعدد و تکرار تخلف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم بیان کرد: تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات، طرح ۶۰ روزه‌ای را از ۸ اسفندماه ۱۴۰۱ در دو مرحله‌ی روز‌های پایانی سال و روز‌های ابتدایی سال جدید و اول ماه رمضان تا پایان ماه مبارک آغاز کرده‌است.

ریاضی عنوان کرد: طی این دو مرحله، رؤسای شعب در روز‌های اداری تا ساعت ۲۰ و روز‌های غیراداری از ساعت ۱۰ تا ۱۴، در اداره‌کل حضور دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: در این طرح، به پرونده‌های تشکیل شده و تخلف‌ها و جرایمی که توسط ضابطین ثبت شده، رسیدگی می‌شود، همچنین گشت‌های مشترکی دایر شده که از سطح بازار، واحد‌های صنفی، کشاورزی و نان، مجتمع‌های بین راهی، مراکز اقامتی و هتل‌ها و دیگر موارد سرکشی می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم اعلام کرد: گشت‌های مشترک با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، شرکت فرآورده‌های نفتی، نیروی انتظامی، دامپزشکی، مرکز بهداشت و اداره حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود.

بر اساس آمار درحال حاضر، به طور کلی ۴۱ هزار و ۶۶۳ واحد صنفی مجوز دار در استان قم فعال است که ۲۴ هزار و ۷۵۵ واحد آن در حوزه توزیعی و خدماتی و ۱۶ هزار و ۹۰۸ واحد آن در بخش تولیدی و خدمات فنی به فعالیت می‌پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.