مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: این جمعیت از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی امسال این استان تاکنون به ۱۹۴ مسافر نوروزی خدمات امداد و نجات ارائه کرد.

مهدی قربانخانی مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته ۱۸ عملیات امداد و نجات توسط جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی صورت گرفت که از این تعداد، ۱۱ مورد جاده‌ای، یک مورد برف و کولاک و ۶ مورد خدمات حضوری بود.

وی بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی از ابتدای طرح نوروزی امسال این استان تاکنون به ۱۳ مصدوم خدمات درمانی ارایه کرد که از این تعداد ۶ نفر در محل، خدمات دریافت کردند و هفت نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: در این مدت سه عملیات رهاسازی مصدومین در حوادث ترافیکی صورت گرفت.

قربانخانی اظهار کرد: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی امسال این استان تاکنون، ۱۹ تیم جمعیت هلال‌احمر در قالب ۶۱ نیروی عملیاتی با ۱۲ دستگاه آمبولانس و سه دستگاه خودرو نجات در مسیرهای مختلف اعزام شدند و هشت نفر نیز اسکان اضطراری شدند.

طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان مرکزی از ۲۴ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا پایان ۱۳ فروردین‌ماه جاری ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.