در این دیدار‌ها روسای این دو دستگاه گزارشی از فعالیت‌ها و مشکلات دستگاه مربوطه ارائه کردند.

سرهنگ صدفی رئیس پلیس راهور قم با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس در ایام نیمه شعبان و تحویل سال گفت: امروز مهمترین مشکلی که مسافران نوروزی و زائران مسجد مقدس جمکران با آن مواجه بودند کمبود پارکینگ است.

او افزود: خوشبختانه با تلاش عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام طرح نوروزی هیچگونه تصادف منجر به فوت در قم وجود نداشته، اما متاسفانه در حوادث جرحی رشد قابل توجهی داشتیم و بیشترین حوادث بی توجهی و عدم رعایت قوانین موتورسیکلت سواران گزارش شده است.

شاهچراغی استاندار قم در این دیدار شناسایی نقاط نقاط حادثه خیز را ضروری دانست و گفت: پلیس باید از ظرفیت‌های مردمی برای اجرای ماموریت‌های خود استفاده کند.

استاندار قم  افزود :امیدوارم که در سفر آینده رئیس جمهور به قم نیازمندی‌های پلیس راهنمایی و رانندگی مطرح و مورد تصویب قرار بگیرد.

استاندار از پایگاه اورژانس استان قم نیز دیدن کرد ،در این جلسه استاندار خواستار تدوین طرحی از ظرفیت‌ها و نیازمندی‌های اورژانس قم برای ارائه به وزارت کشور شد .

شاهچراقی افزود: البته ما تلاش می‌کنیم با اعتبارات استانی و مشارکت شهرداری برخی از خواسته‌های جزئی را انجام دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم هم در در این بازدید با اشاره به اینکه ۴۴ پایگاه امداد جاده‌ای و شهری برای اورژانس وجود داردگفت : این پایگاه‌ها چهارصد نفر نیرو به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند که ماهانه ۹ هزار ماموریت را به سرانجام می‌رساند.

 مصری افزود: اما متاسفانه فرسودگی ناوگان اورژانس که میانگین سن آن‌ها بالای ۱۵ سال است برای همکاران اورژانس نفس گیر شده و مشکلات زیادی را به دنبال داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار