زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۴۶۰ کیلو تریاک در هرمزگان

با تلاش تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات پلیسی ۴ قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ با ۴۶۰ کیلو تریاک شناسایی ودستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر با کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر توسط یک یک باند چهاره نفره سوداگر مرگ مطلع و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او گفت: ماموران روز گذشته پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های هدفمند نهایتا در یکی از محور‌های فرعی و روستایی حوزه شهرستان بندرعباس چهار دستگاه خودرو متعلق به این باند حامل مواد را شناسایی و دستور توقف دادند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرارکردند که در یک عملیات ضربتی خودرو‌های متواری متوقف و در بازرسی از یکی از آن خودرو‌ها مقدار ۴۶۰ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط شد.

سرهنگ مهرداد مشوق گفت: در این عملیات ۴ قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان و اعضاء احتمالی این باند ادامه دارد.

چانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.