لزوم تداوم خدمت رسانی به مسافران نوروزی آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم استمرار ماموریت دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران تا پایان سفر‌های نوروزی تاکید کرد.

عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، با اشاره به آغاز فعالیت این ستاد از ۲۴ اسفند گفت: امسال به نسبت سال گذشته اقدامات تاثیرگذاری در حوزه خدمات سفر انجام شده و با توجه به افزایش سفر‌ها و تردد‌ها شاهد افزایش کمی و کیفی اقدامات بوده‌ایم.

او با تاکید بر ضرورت رفع نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت ستاد، از دستگاه‌هایی که سیر صعودی در خدمات و ماموریت‌ها و مسئولیت‌های خود نشان می‌دهند قدردانی کرد.

او با اشاره به موجب بازگشت سفر‌های نوروزی در روز چهارم فروردین و افزایش ترافیک جاده‌ای در این روز، بر آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مدیریت تردد‌های جاده‌ای تاکید کرد.

استاندار آذربایجان شرقیبا اشاره به بازدید‌های میدانی و نامحسوس خود از برخی مراکز خدمات‌رسان در شهر‌های مختلف استان گفت: تفاوتی که امسال در حوزه خدمات سفر با سال گذشته مشهود است حضور فعال مجموعه‌هایی مثل راهداری، پلیس راه، هلال احمر و اورژانس در جاده‌ها است که به مسافران احساس امنیت می‌بخشد و این کار باید تا پایان سفر‌های نوروزی ادامه داشته باشد.

خرم افزود: این حضور در داخل شهر‌ها کمرنگ است و پلیس به تنهایی انجام ماموریت می‌کند که انتظار داریم سایر مجموعه‌ها هم حضور در داخل شهر‌ها و بخصوص کمربندی‌های اطراف شهر‌ها را تقویت کنند.

او همچنین با اشاره به احتمال افزایش سفر‌ها در روز‌های باقی‌مانده از تعطیلات نوروزی و احتمال وقوع بارندگی‌ها در چند روز آینده تقویت حضور گروه‌های امدادی و خدماتی را در نقاط حادثه‌خیز خواستار شد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در مراکز گردشگری و خدمات‌رسانی گفت: در پایانه‌های مسافری، مسیر‌های بین شهری و داخل شهر‌ها محل‌های مخصوصی برای پذیرایی از مسافران آماده شود و نباید شاهد حرمت‌شکنی ماه مبارک رمضان باشیم.

خرّم همچنین از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خواست گزارش دستگاه‌ها را جمع‌بندی و در قالب یک گزارش واحد به‌عنوان عملکرد استان در حوزه خدمات سفر‌های نوروزی ارائه کند.

برچسب ها: ماه رمضان ، عیدنوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.