استقبال مسافران از جاذبه‌های طبیعی خلیج فارس روبه افزایش است

رئیس کمیته گردشگری دریایی خوزستان با اشاره به فعال شدن اسکله تجاری بحرکان شهرستان هندیجان برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: استقبال گردشگران برای دیدن جاذبه‌های طبیعی خلیج فارس روبه افزایش است.

بهروز آقایی می‌گوید: با همکاری تعاون لنج‌داران تجاری بندر هندیجان برای اولین بار اسکله تجاری بحرکان در بندر هندیجان در حال ارائه خدمات ایمن و رایگان به مسافران نوروزی است.

او با اشاره به اینکه ۲ فروند شناور تجاری در اسکله صیادی بحرکان مشغول ارائه خدمات گردشگری به هموطنان است، افزود: به منظور رفاه مسافران، تمهیدات ایمنی برای حضور مسافران در خلیج فارس درنظر گرفته شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان ادامه داد: با تامین ۲ فروند شناور همیار نجات غریق، شناور‌های تجاری که در ایام نوروز به مسافران خدمات رسانی می‌کنند در شرایط ایمنی برای گردشگران تردد خواهند داشت.

آقایی  گفت: خدمات رسانی گردشگری اسکله بحرکان و همچنین این شناور‌ها تا پایان ایام نوروز ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود روزانه بیش از یک هزار نفر از این خدمات رایگان بهره‌مند گردند.

او همچنین از فعالیت یک فروند شناور صیادی در رودخانه زهره با هدف ارائه خدمات گردشگری خبر داد و گفت: این شناور نیز به امکانات ایمنی ویژه مسافران مجهز است.

بر اساس این گزارش، برابر با هماهنگی‌های کمیته گردشگری دریایی، تعداد ۹ اسکله تفریحی در بنادر بندر امام خمینی (ره)، ماهشهر، خرمشهر و آبادان در ایام نوروز به گردشگران خدمات رسانی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
گردشگری دریایی و ورزشهای دریایی را در سواحل استان باید افزایش داد و رشد چشمگیری در همه شهرهای ساحلی داشته باشند