۳ حلقه چاه برای آبرسانی به گنبدکاووس راه اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت:با راه اندازی ۳ حلقه چاه طرح آبرسانی به گنبد و نوار مرز ۶۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت تولید آب گنبدکاووس افزوده می‌شود.

حسینی مدیر عامل آب منطقه‌ای گلستان در بازدید از آخرین اقدامات انجام شده حفر و تجهیز چاه‌های شماره ۸، ۹ و ۱۰ طرح آبرسانی به گنبد و نوار مرز گفت: حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه شماره ۷ و ۸ و ۹ توسط شرکت آب منطقه‌ای گلستان و در قالب طرح آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌های نوار مرزی در حال اجراست.

او ادامه داد: با تجهیز و راه اندازی این چاه‌ها حدود ۶۰ تا ۷۵ لیتر در ثانیه به ظرفیت تولید آب شرب شهر گنبد و نوار مرزی اضافه خواهد شد.

نماینده مجری طرح آبرسانی گنبد و نوار مرز نیز در این بازدید گفت: حفر چاه‌های شماره ۸ و ۹ به عمق ۳۵۰ متر به اتمام رسیده و به ترتیب در مرحله آزمایش پمپاژ و لوله گذاری است.

او ادامه داد:همچنین حفاری گمانه چاه شماره ۱۰ به عمق ۳۵۰ متر به پایان رسیده و لوله هادی آن به طول ۵۴ متر نصب شده است.

 حمید رضا ابرهیمی افزود:به منظور تسریع در تجهیز و راه اندازی این چاه‌ها همزمان با حفاری آنها، پیمانکاران برق رسانی، تجهیز و احداث خط انتقال آن‌ها تعیین شد.

او گفت:منصوبات و تجهیزات سرچاهی، لوله و اتصالات خط انتقال خریداری شده  و در حال حاضر عملیات برق رسانی و احداث خط انتقال این چاه‌ها در دست اجرا است.

ابراهیمی گفت:طبق برنامه ریزی انجام شده تا اواسط خرداد سال آینده آب این چاه‌ها به تدریج وارد مدار بهره برداری خواهند شد.

ابراهیمی گفت: اعتبار مورد نیاز برای حفر و تجهیز این سه حلقه چاه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال بوده که با پیگیری‌های شرکت و مساعدت مراجع ذیربط تامین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.