۱۶۴ کیلوگرم تریاک در لرستان کشف شد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۶۴ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان و ایلام کشف شد.

 سردار "یحیی الهی" فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان مشخص شد ۲ قاچاقچی مواد مخدر قصد دارند با یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل مواد و یک دستگاه رانا یک محموله مواد افیونی را از یکی از استان‌های جنوب کشور به یکی از استان‌های غربی منتقل کنند.

او افزود: بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، ایلام و شهرستان الیگودرز قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی در محورخمین - الیگودرز مستقر و با کنترل خودرو‌های عبوری سرانجام ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و رانا را شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: در بازرسی از پژو ۴۰۵ مقدار ۱۶۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که بصورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.
سردارالهی تصریح کرد: در این رابطه ۲ قاچاقچی دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

توقیف محموله ۲۷ میلیاردی شیر خشک قاچاق درالیگودرز
فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف ۲۵ تن شیر خشک قاچاق به ارزش۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان "الیگودرز" خبر داد.
سردار الهی اظهار داشت: ماموران ایست بازرسی خمه حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "اصفهان - الیگودرز" به یک دستگاه تریلی که به مقصد استان‌های غربی کشور بارگیری شده بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.
او افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۵ تن شیر خشک قاچاق فاقد مجوز کشف و یک دستگاه تریلی توقیف شد.
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۷ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سردارالهی در پایان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با پدیده شوم قاچاق به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور از شهروندان خواست، اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.