کشفیات مواد مخدر در مهاباد ۴۲ درصد کاهش یافت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مهاباد گفت: سال گذشته ۱۰۲ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان کشف شد که در مقایسه با سال ماقبل ۴۲ درصد کاهش داشت.

سرگرد رحیم ایاذی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مهاباد گفت: در همین ارتباط طی یکسال گذشته، ۳۱۲ نفر در ارتباط با مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شده‌اند که نسبت مدت مشابه سال ماقبل ۱۰ درصد افزایش دارد.

وی ادامه داد: همچنین ۵۰ دستگاه خودرو سواری و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در مهاباد نیز در این مدت توقیف شده که حدود ۲۰ دستگاه تاکنون به نفع دولت مصادره شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی مهاباد اضافه کرد: حشیش، هروئین و قرص‌های روانگردان بیشترین انواع مواد مخدرس است که با همکاری مردم و تلاش ماموران کشف و ضبط شده است.

سرگرد ایاذی با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک بویژه در زمینه تولید و توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

وی یادآور شد: اعتیاد به موادمخدر از چالش برانگیزترین آسیب‌های اجتماعی است که تاثیر نامناسبی را در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، امنیت و جلوگیری از توسعه پایدار در جوامع می‌گذارد.

سرگرد ایاذی تاکید کرد: مبارزه فراگیر و اطلاع‌رسانی به موقع باید از اولویت‌های مسئولان برای رویارویی با این معضل اجتماعی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.