معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان خبر داد

افزایش روند ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان

آقای صالحی در پی افزایش روند ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان از ابتلای چهار نفر به این بیماری در منطقه خبر داد.

صالحی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در شبانه روز گذشته چهارنفر در جنوب غرب خوزستان به کرونا مبتلا شدندکه از این تعداد سه بیمار مشکوک مبتلا به کروناو یک مورد مثبت قطعی گزارش شده است.

به گفته او در این مدت چهار نفر بستری و دو نفر پس از بهبود از بیمارستان مرخص شدند و ۲ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

این مسئول گفت : در شبانه روز گذشته نیز ۱۱۰ بیمار کرونایی به مراکز درمانی مراجعه کردند که به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت : در حال حاضر ۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان بستری هستند.

او بر استفاده از ماسک در اماکن بسته و پرازدحام باز به ویژه از سوی افراد بالای ۶۵ سال سن، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و ضعف سیستم ایمنی بدن تاکید کرد و گفت: افراد دارای علائمی نظیر؛ سرفه، گلودرد و آبریزش بینی از حضور در جمع خودداری کرده و به منظور حفظ سلامتی دیگران در منزل بمانند و دارو‌های خود را مصرف کنند، همچنین به مدت پنج روز پس از رفع علائم از منزل خارج نشوند تا بیماری کرونا به دیگران سرایت نکند.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.