مادر شهید بیژن گُرد به فرزند شهیدش پیوست

مکیه غریبی مادر شهید والا مقام بیژن گُرد از شهدای نبرد مستقیم با آمریکا و از یادگاران دوران دفاع مقدس استان بوشهر به فرزند شهید خود پیوست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: مادر شهید بیژن گُرد سوم فروردین ۱۴۰۲ در سن ۸۵ سالگی مصادف با نخستین روز از ماه مبارک رمضان به دلیل کهولت سن دار فانی را وداع کرد.

نعمت الله غلامپور افزود: پیکر مطهر مادر شهید بیژن گُرد فردا پنجم فروردین مصادف با سومین روز از ماه مبارک رمضان در قطعه صالحین گلزار شهدای شهر بوشهر به خاک سپرده می‌شود.

وی اظهار کرد: همه مدیون مادران معزز شهدا هستیم؛ مادرانی که جوانان برومندی را در دامن خود پرورش دادند که دل از خانه و خانواده بریدند و در مقابل دشمن تا دندان ‌مسلح سینه سپر کردند و باعث شدند ما امروز با افتخار راه انقلاب را ادامه دهیم.

غلامپور افزود: شهید بیژن گرد و همرزمانش نادر مهدوی، خداداد آبسالان، نصرالله شفیعی، مجید مبارکی، مهدی محمدیها و غلامحسین توسلی در ۱۶ مهر ۱۳۶۶، حماسه‌ای در خلیج‌فارس آفریدند که ابهت امریکا که خود را ابرقدرت می‌دانست، در خلیج‌فارس غرق شد.

وی گفت: مادر شهید گرد در عمر با برکت خود، به صبر، اخلاق نیکو و مهربانی در بین مردم زبانزد بود و پس از گذشت ۳۰ سال از شهادت فرزندش هیچ‌ وقت کسی او را غمگین ندید و همیشه شاکر درگاه خدا بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
یا وخاطره شهیدان را گرامی می داریم وبرای مادرشهید علودرجات از خداوند متعال خواستاریم جایگاهش با حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها محشورباد