امام جمعه کرج:

مدعیان حقوق بشر در فرانسه مردم‌شان را شکنجه می‌کنند/ ناامیدسازی سلاح جدید دشمن است

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: پلیس در فرانسه‌ مدعی حقوق بشر، مردم را مورد شکنجه و آزار قرار می‌دهد.

امام جمعه کرج در خطبه های خود به اتفاقات اخیر در کشور فرانسه اشاره کرد و گفت: در کشوری که خود را مهد آزادی و حقوق بشر می داند دیدیم که مدعیان حقوق بشر چگونه با مردم خودشان رفتار می کنند و پلیس، حافظ امنیت و نظم و انضباط، افراد را مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار می دهد.

او می‌گوید: سخنان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب راهگشا برای حل مسائل مختلف کشور است، ما وظیفه داریم که این سخنان را به جان بگیریم و به آن عمل کنیم که از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری جهاد تبیین، نگاه امیدوارانه به آینده از روی واقعیت‌هاست، نگاهی که می تواند دشمن را ناامید کند.

امام جمعه کرج گفت: مسیر کار ما در چهله دوم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مشخص شده است که باید پیش روی ما باشد و طبق آن حرکت کنیم.

او می‌گوید: اقدامات و پیشرفت‌های دانشمندان جوان ما باید بازگو شود و تبلیغات در این زمینه باید فعال‌تر شود ما در روزهای پایانی سال شاهد افتتاحیه ها و پیشرفت‌هایی بودیم که ساالانه چندین میلیارد دلار به اقتصاد کشور کمک می کند، بیان این یشرفت‌ها باعث خوش بینی و امیدواری به آینده می‌شود.

آیت‌الله حسینی همدانی به سخنان مقام معظم رهبری در لحظه تحویل سال اشاره کرد و گفت: از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری امید آفرینی در بین مردم است، دشمنان در تلاشند تا مردم را نسبت به نظام و انقلاب مایوس و ناامید کنند و هنگامی که می بینند نقشه های‌شان در برابر اراده قوی مردم و ایستادگی در برابر مشکلات بی اثر است ازراه‌ها و روش‌های دیگری وارد می شوند که یکی از این روش‌ها ناامید کردن و مایوس کردن مردم نسبت به آینده است.

او می‌گوید: دشمنان از کوچکترین ضعف یا کاستی استفاده می کنند تا روزنه‌ای برای مایوس کردن مردم از مسئولان نظام پیدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.