برنامه‌های شرکت ملی حفاری در راستای تحقق شعار سال اجرا می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: برنامه‌های راهبردی امسال این شرکت همانند سال‌های قبل در راستای تحقق شعار سال ترسیم و اجرا می‌شود.

حمید رضا گلپایگانی گفت: با توجه به سیاست وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در زمینه توسعه مخازن، نگهداشت و افزایش تولید، این شرکت همسو با این برنامه از همه ظرفیت‌ها و توان خود و بهره گیری از توانمند‌های سازندگان، تولید کنندگان، صنعتگران و شرکت‌های دانش بنیان در داخل کشور استفاده به عمل می‌آورد.

او می‌گوید: برای چابک سازی و شتاب بخشی در کارها، بازسازی، نوسازی و ارتقا کیفی تجهیزات ناوگان عملیاتی و خدمات فنی و پشتیبانی به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شرکت در دستور کار و اجرا است.

به گفته او به موازات این اقدام، موضوع رضایتمندی منابع انسانی و تلاشگران این عرصه با تغییر نگرش در اختصاص مزایا با این توصیف که همکارانی که تلاش و کوشش خود را در جهت رشد بهره وری، اثر بخشی و کارآمدی و بهبود فرآیند‌ها به کار می‌گیرند از مزایای بیشتری برخوردار می‌شوند، با جدیت دنبال خواهد شد.

گلپایگانی همچنین به نظم و انضباط اداری، کار بر مبنای برنامه و کاهش انتظارات، توجه به کمیت و کیفیت، کاربست استاندارد‌ها و رعایت ضوابط و مقررات ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) اشاره کرد و گفت: اهتمام به این نکات، افزایش اعتبار و حفظ جایگاه سازمانی را در پی خواهد داشت که امری مهم و بسیار ارزشمند برای سرکت تلقی می‌گردد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران می گوید: سال گذشته در همه بخش‌های سازمان از جمله عملیات حفاری چاه ها، خدمات جانبی و افزایش بهره وری شاهد موفقیت‌های قابل توحهی بودیم که جای قدردانی از یکایک همکاران را دارد، اما با توجه به ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل و برخورداری از منابع انسانی متخصص وکار آمد، انتظار می‌رود در سال جدید با کار جهادی مجموعه کارکنان در جهت رشد و پویایی و بالندگی هر چه بیشتر شرکت به عنوان یک مجموعه بزرگ صنعتی در کشور گام برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.