توصیه آیت الله زنجانی به استاندار زنجان

استاندار زنجان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با حضرت آیت الله سید محمد حسینی زنجانی مرجع عالیقدر جهان تشیع دیدار کردند.

محسن افشارچی استاندار زنجان و ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با حضرت آیت الله سید محمد حسینی زنجانی مرجع عالیقدر جهان تشیع دیدار کردند. ‌در این دیدار آیت‌الله حسینی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز توصیه‌ای به مسئولان استانی کرد و اظهار داشت: از مسئولان درخواست دارم در راستای منویات مقام معظم رهبری گام بردارند و موجبات رفاه و آسایش مردم را فراهم کنند.

وی به حل مشکلات اقتصادی مردم تأکید کرد و گفت: مشکلات اقتصادی مردم باید هرچه سریعتر حل شود چرا که مردم به خاطر این موضوع تحت فشار هستند؛ علاج این کار هم تولید و حمایت از تولید داخل است.

آیت‌الله حسینی با اشاره به نامگذاری ۱۴۰۲ به نام سال مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: چندین سال است که رهبری به حمایت از تولید و حل مشکلات اقتصادی تأکید می‌فرمایند و درخواست من از مسئولان این است که به فرامین و منویات رهبری عمل کنند.

در ادامه محسن افشارچی استاندار زنجان هم ضمن ارائه گزارشی جامع از وضعیت استان به آیت‌الله حسینی زنجانی اعلام کرد: تمام دغدغه ما حل مشکلات اقتصادی است که خوشبختانه در سال ۱۴۰۱ به موفقیت‌های نسبی هم دست پیدا کردیم.

وی حل مشکلات کارگاه‌های تولیدی نیمه فعال و تعطیل را یکی از اولویت‌های خود دانست و تأکید کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان فعال است و به جد مشکلات واحد‌های تولیدی را پیگیری می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.