خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان 

امامان جمعه شیعه و اهل سنت اولین نماز جمعه امسال،ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا و بهره بردن از فضایل ماه رمضان به لزوم تلاش برای تحقق شعار سال نیز اشاره کردند.

نماز جمعه اهل سنت بندرعباس 

شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: ماه رمضان فرصت توجه بیشتر و بهتر به قرآن کریم است تا از مواهب آن بهرمند شویم.

 نماز جمعه میناب 

حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب به روز هنر‌های نمایشی اشاره کرد و گفت: هنرمندان هنر‌های نمایشی می‌توانند خدمات بسیارخوبی به معارف دینی و انقلاب داشته باشند و باید از ظرفیت هنرمندان شهرستان بیشتر استفاده شود.

 نماز جمعه بندرلنگه

حجت الاسلام فقیهی فر امام جمعه موقت بندرلنگه با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید گفت: تقارن ماه مبارک رمضان و سال جدید یادآور لزوم تلاش بیشتر در امر تقوا و نظم است.

 نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه 

سیدعبدالباعث قتالی خطیب نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت گفت: باید به جامعه روح امید و امیدواری تزریق و از یاس و نومیدی پرهیز کرد.

 نماز جمعه قشم 

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه قشم گفت: انتخاب شعار‌های سال از سوی رهبر معظم انقلاب، برای تحقق حکمرانی و الگوی مدیریتی اسلامی است و تحقق آن، نیازمند جهاد تبیین و عمل جهادی است.

 نماز جمعه اهل سنت قشم

شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت قشم گفت: ماه رمضان به دلیل نزول قرآن کریم، از اهمیت بالایی برخوردار است و طاعات و عبادات این ماه، عطر و بوی خدایی دارد.

 نماز جمعه رودان 

حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان با اشاره به لزوم توجه به امر به معروف و نهی از منکر گفت: مسئولان انتظامی و فرهنگی باید با برنامه ریزی از بروز ناهنجاری‌ها در مراسم‌های عروسی جلوگیری کنند.

 نماز جمعه حاجی آباد

حجت الاسلام محسن خسروی امام جمعه موقت حاجی آباد با اشاره به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۲ با عنوان مهار تورم و رشد تولید گفت: مهار تورم و رشد تولید مکمل یکدیگرند و تحقق شعار سال نیازمند جهاد تبیین و عمل جهادی است.

 نماز جمعه پارسیان

حجت الاسلام محمد بارانی، امام جمعه شهرستان پارسیان توسعه و پیشرفت منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان را اتفاق مثبت اقتصادی در سال گذشته ارزیابی کرد و گفت: آماده سازی زیرساخت ها، جذب سرمایه گذار و استقرار صنایع بزرگ از مطالبات مردم در این باره است.

 نماز جمعه سیریک 

حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر انقلاب گفت: مدیران اقتصادی دولت باید با برنامه ریزی و خارج ساختن اقتصاد کشور از وابستگی به نفت، تورم را مهار کنند.

 نماز جمعه بندرخمیر 

حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر با اشاره به تعطیلی یک ساله نمایندگی سازمان تبلیغات در این شهرستان، گفت: نبود این نهاد در شهرستان موجب کم رنگ شدن فعالیت‌های فرهنگی و دینی شده است که باید هر چه زودتر این مرکز راه اندازی شود.

 نماز جمعه بشاگرد

حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد گفت: تحقق شعار سال نیازمند جهاد تبیین و حرکت جهادی در کنار سیاستگذاری هماهنگ و مدیریت چابک است.

نماز جمعه توکهور و هشتبندی

حجت الاسلام حسین رستاخیز، امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی با اشاره به اهمیت موضوع شعار سال گفت: بیش از یک دهه است که شعار سال دربحث اقتصادی وتولید است که نشان ازنگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به این مقوله است.

خطبه‌های نماز جمعه هرمز

حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه جزیره هرمز گفت: حمایت از تولید و سرمایه گذاری یکی از سیاست‌های مهم کشور است و باید در عمل، موانع افزایش تولید را برطرف کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.