دستگیری یک مالخر حرفه‌ای در زابل

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای و کشف ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در شهرستان زابل خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار کرد: با انجام کلر دقیق پلیسی مشخص شد فردی مقادیر زیادی اموال مسروقه‌ای را در انبار منزل شخصی در سطح شهرستان زابل دپو کرده است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این منزل را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند و مشخص شد، گرداننده محل که یک مرد می‌باشد که اقدام به خرید اموال مسروقه می‌کنند.

وی در ادامه افزود: با حصول اطمینان از موضوع مأموران طی هماهنگی قضائی، به محل اعزام و ضمن دستگیری یک نفر، در بازرسی ازمنزل مورد نظر یک دستگاه پرینتر، ۷۵ عدد انواع گوشی هوشمند و ساده، یک دستگاه ماشین چمن زنی مربوط به اداره تربیت بدنی، ۷ عدد تبلت، ۲ عدد لب تاپ، ۷ عدد ماشین ریش تراشی برقی، ۵ دستگاه انواع تلویزیون ال‌ای دی، ۲ عدد کنتور آب، ۴ دستگاه مانیتور کامپیوتربه همراه کیبورد، ۲ عدد پنکه سقفی، ۲ عدد پخش خودرو، یک دستگاه کامپیوتر به همراه تجهیزات مربوطه، ۶ عدد اتو برقی، یک دستگاه سنگ فرز، یک دستگاه موتور جوش، یک عدد شوکر برقی، ۲ دستگاه اب سردکن، ۶ عدد باند خودرو، ۲ دستگاه پلی استیشن، یک دستگاه بخاری نفتی برقی، تعداد ۱۵ عدد کارتریج دستگاه پرینتر، ۷۰ عدد تاچ گوشی وتعداد زیادی گوشی اورق شده به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: متهم به پلیس آگاهی منتقل و به جرم خود مبنی بر مالخری و ارتباط با سارقان اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار