امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون پاک شهدا است

فرمانده انتظامي شهرستان تفتان در ديدار با خانواده معظم شهدا امنيت و آرامش جامعه امروز را مرهون خون پاک شهدا دانست و بر ادامه راه این بزرگواران تاریخ تاکید کرد.

 سرگرد علي زنجاني در دیدار با خانواده معظم شهدا گفت: این خانواده ها به عنوان سرمايه هاي معنوي نظام و نماد استقامت ايران اسلامي بوده و ما به وجود اين عزيزان افتخار مي کنيم.

وي آسايش و آرامش امروز جامعه را نتيجه فداکاري و جان فشاني شهدا دانست و افزود: اين جوانان رشيد با گذشتن از هستي خود نگذاشتند ذره اي از ارزشهاي انقلاب اسلامي کاسته شود که اين خود سند افتخاري براي اين مرز و بوم است.

سرهنگ زنجانی گفت: امروز درخت تنومند انقلاب تا آنسوي مرزها ريشه دوانده و شاگردان مکتب فکري امام خميني(ره) در جبهه خدمت به ملت و دفاع از مظلومان گام هاي بلندي برداشته اند، اما دشمن قسم خورده و اهريمن صفت نيز با تمام قوا به ميدان مبارزه آمده است.

فرمانده انتظامي شهرستان تفتان تصريح کرد: بدون شک لحظه لحظه زندگي ما مديون افتخارات و حماسه هاي قهرمانان شهيدان و صبر و شکيبايي خانواده هاي آنها در مقابل سختي هجران عزيزانشان مي باشدکه از خداوند رحمان مي خواهيم  دعاي خير شما عزيزان بدرقه راه کليه خدمتگزاران انقلاب و تحقق بخش آرمانهاي والاي شهيدان و امام شهيدان و اطلاعت از فرامين مقام عظماي ولايت باشد.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار