عاملان خاموشی شب‌های شهرستان دشتیاری در دام کاراگاهان پلیس آگاهی

فرمانده انتظامی دشتیاری از دستگیری سارقان کابل برق با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا اربابی پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهاد‌ها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش مستمر برای افزایش سطح آگاهی عمومی از مهمترین راهکار‌های پیشگیری از سرقت است که باید مورد توجه جدی قرارگیرد.

وی در ادامه با اعلام این که در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در دشتیاری، بررسی موضوع در دستورکارگاهان پلیس اگاهی این شهرستان قرار گرفت گفت: ماموران پلیس آگاهی با همکاری عوامل کلانتری ۱۱ پس از انجام تحقیقات پلیسی و استفاده از شگرد‌های فنی، متهمان این پرونده‌ها را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه شان، دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری از اعتراف متهمان به ۱۰ فقره سرقت کابل برق خبرداد و بیان داشت: سارقان با میانگین سن ۳۸ سال با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست جهت پیشگیری از سرقت به توصیه‌ها و هشدار‌های انتظامی توجه داشته و درصورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار