مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی:

۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل مهدکودک بند نسوان زندان ارومیه تخصیص یافت

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: ۲۰ میلیارد ریال برای کمک به اتمام مراحل ساخت مهدکودک و پیش دبستانی واقع در بند نسوان زندان ارومیه توسط دولت تخصیص یافت.

نیره الهامی با بیان اینکه دولت مردمی سیزدهم از هر طرح اثرگذار در بحث امور بانوان و خانواده حمایت می‌کند، افزود: هر چند این طرح مربوط به دستگاه قضایی است، اما با پیگیری‌های صورت گرفته و عنایت ویژه استاندار آذربایجان‌غربی این میزان اعتبار برای کمک به بهره برداری هرچه سریعتر مهدکودک و پیش دبستانی بند نسوان ارومیه پرداخت شد.

وی با قدردانی از دستگاه قضایی در اجرای طرح‌های مختلف در حمایت از بانوان زندانی، اظهار کرد: در همین راستا تمامی تلاش خود را برای حمایت از هرگونه طرح اثر گذار در این بخش خواهیم داشت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به ماده ۲۲ قانون جوانی جمعیت و خانواده، گفت: همه دستگاه‌ها موظفند به منظور تکریم و حفظ حقوق مادر و کودک، با طراحی، احداث و تجهیز تمامی ساختمان‌ها و اماکن عمومی، خدماتی و آموزشی و رفاهی تحت اختیار یا نظارت خود، اقدام به تامین فضای مناسب جهت رفع نیاز‌های نوزادان، کودکان و مادران باردار جهت استراحت، شیردهی و نگهداری کودکان کنند.

الهامی با اشاره به دغدغه معاون رییس جمهور در امور بانوان برای خدمات دهی به بانوان در مناطق مختلف، ادامه داد: در همین راستا طرح‌های مهمی همچون گرمخانه بانوان، احداث اماکنی برای تفریح و شادی بانوان و حمایت و معرفی بانوان کارآفرین و موفق در دستور کار قرار دارد که جزییات آن به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.