جهش فعالیت‌های عمرانی یزد در سال ۱۴۰۲

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده، شهر یزد در سال ۱۴۰۲ شاهد تحول و جهش فعالیت‌های عمرانی است.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در دیدار نوروزی اعضای شورا با آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ضمن تبریک عید باستانی نوروز و عید عبادت و بندگی گفت: شورای ششم از ابتدای فعالیت درصدد تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و آبادانی شهر یزد است.

به گفته او: شورای اسلامی شهر یزد در سال ۱۴۰۱، ۱۲۳جلسه علنی شورا با ۲۲۲ مصوبه برگزار کرده است. بخشی از این مصوبات برای حل مشکلات شهرداری و بخش قابل توجه آن برای حل مشکلات مردم به تصویب شورا رسید.

سیفی ادامه داد: از جمله مصوبات سال ۱۴۰۱، حذف تبصره سه در قبوض آب و حذف کسری فضای باز خانه‌های ویلایی و آپارتمانی است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: اعتبارات سال ۱۴۰۲ نیز برای شهرداری ۴ هزار و ۲۵۰ میلیارداست که ۲۷ درصد برای اعتبارات جاری و هزینه‌ای و بیش از ۷۰ درصد در حوزه عمرانی در نظر گرفته شده و به همین منظور در سال ۱۴۰۲ آغاز عملیات عمرانی زیرگذر میدان صاحب زمان عج و اجرا و تکمیل پروژه عمرانی شهیدان پارسائیان را خواهیم داشت که اجرای این مسیر بار ترافیکی برخی مسیر‌های یزد به ویژه مسیر‌های منتهی به آزادشهر، صفائیه و میدان امام علی (ع) را کاهش می‌دهد

به گفته او: ۲۹ دستگاه اتوبوس و ۹۵ دستگاه ون نیز خریداری شده است که با تحویل آن در سال جاری، تحولی در حمل و نقل شهر یزد ایجاد خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در پایان گفت: شهرداری یزد بیش از ۲۰۰ خدمات به شهروندان إرائه می‌دهد هرچند انتقاداتی بر عملکرد شورا و شهرداری وارد است، اما در تلاشیم تا با اقدامات و و فعالیت‌های رضایت بخش در شهر، مردم رضایت بیشتری از شورای اسلامی شهر و شهرداری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار