انفجار گاز درشرکت بوتان اهواز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: انفجار گاز در شرکت بوتان اهواز موجب حریق شده که بلافاصله تیم های عملیاتی برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی اعزام شده اند.

امیرعباس نجفی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان می‌گوید:  بعد از اعلام حادثه از سوی مراجع ذیربط بلافاصله چهار تیم از واکنش سریع، تیم امداد و نجات هلال احمر اهواز و پایگاه علی چعب به محل اعزام شدند.

او افزود: این حادثه در شرکت بوتان واقع در جاده خرمشهر رخ داده که هم اکنون آتش نشانان در حال اطفای حریق هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: عوامل امدادی برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی در محل حادثه حضور دارند و با کمک آتش نشان‌ها عملیات امدادی در حال انجام است.

قنبری  مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات شهری اهواز نیز گفت: این حادثه در  ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح امروز در شرکت بوتان استان رخ داده است و تا کنون آتش‌سوزی در ۳ مخزن این شرکت مهار شده و دیگری نیز در حال کنترل است.

او  افزود: ۱۵۰ آتش‌نشان و ۲۵ خودروی آتش‌نشانی، دو خودروی شرکت نفت و یک خودرو نیز توسط فولاد خوزستان برای مهار این حادثه  به محل اعزام شده‌اند.

به گفته او،   این حادثه تا کنون دو مصدوم به‌جای گذاشته است.

امیرعباس نجفی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر  گفت: در آتش سوزی شرکت بوتان گاز اهواز واقع در جاده خرمشهر حریق منجر به انفجار یکی از مخازن شد.

او  با اعلام اینکه مخزن دیگری در حال شعله‌ور شدن است، گفت: دراین‌باره نیرو‌های آتش‌نشانی در حال اطفاء حریق هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر  می‌گوید: طی اعلام حادثه از سوی مراجع ذی‌ربط بلافاصله ۴ تیم از واکنش سریع، تیم امداد و نجات هلال احمر اهواز و پایگاه علی‌چعب به محل اعزام شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.