توزیع ۳۵۰۴ تن کالای اساسی برای نوروز و ماه رمضان در خوزستان

 رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: تاکنون مجموع کالا‌های اساسی توزیع شده برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳ هزار و ۵٠۴ تن بوده که برنج با یک هزار و ۶۶۸ تن و مرغ منجمد با یک هزار و ۲۳۶ تن، بیشترین سهم را در بین این کالا‌ها داشته اند.

سید رحمت الله پریچهر در خصوص نظارت بر نحوه توزیع کالا‌های اساسی گفت: از ابتدای پارسال تاکنون ۳۴ هزار و ۷٠۳ مورد بازدید از فروشگاه‌های عرضه کالا صورت گرفت که سه هزار و ۴۳۲ بازدید در ۲ ماه اخیر صورت گرفته و در ایام ماه مبارک رمضان با همکاری تعزیرات و بسیج اصناف نیز این بازرسی‌ها تشدید شده است.

او با بیان اینکه مواد غذایی از اولین و اساسی‌ترین نیاز‌های انسان است، افزود: امنیت غذایی جامعه خط قرمز مجموعه وزارتخانه و سازمان جهاد کشاورزی خوزستان است و بر همین اساس، همه تدابیر و تهمیدات لازم اندیشیده شده تا چالشی در این زمینه به ویژه در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان، ایجاد نشود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه نظارت بر چرخه توزیع کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم با هدف کنترل قیمت‌ها افزایش یافته است، ادامه داد: با افزایش بازرسی‌ها در کلیه سطوح سعی بر این بوده تا تخلفات مربوطه که در چرخه توزیع این دسته کالا‌ها اخلال وارد می‌کنند، را شناسایی و با آن‌ها برخورد کنیم.

آقای پریچهر گفت: تاکنون مجموع کالا‌های اساسی توزیع شده برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳ هزار و ۵٠۴ تن بوده که برنج با یک هزار و ۶۶۸ تن و مرغ منجمد با یک هزار و ۲۳۶ تن، بیشترین سهم را در بین این کالا‌ها داشتند.

او با اشاره به اینکه نقش فروشگاه‌های زنجیره‌ای در توزیع مناسب کالا‌ها بسیار مهم و موثر است، ادامه داد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید نقش پر رنگ تری در توزیع ایفا کنند تا بتوانیم به شیوه مناسب تری به مردم استان خدمت رسانی کنیم و بتوانیم سیاستگذاری ها، فراوانی و کنترل قیمت‌ها را آسان‌تر انجام دهیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بیان کرد: برای فراوانی کالا‌ها و محصولات مورد نیاز و کنترل قیمت‌ها بر اساس قیمت‌های مصوب شورای قیمت گذاری و تنظیم بازار، این سازمان تمامی توان و تلاش خود را به کار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار