بهره مندی بیش از ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر از خدمات تیم‌های امدادی هلال‌احمر

سخنگوی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون ۱۲ هزار و ۲۱۸ نفر از خدمات امدادی تیم‌های سحاب هلال احمر خوزستان بهره‌مند شده اند.

محمد بزاز زاده گفت: اکیپ‌های سیار سحاب در قالب تیم‌های ۲ نفره (به صورت پیاده یا دوچرخه سوار) با رویکرد ارائه خدمات ایمنی به سلامت مسافرین فعالیت می‌کنند.

او می‌گوید: شناسایی، پیش بینی، کنترل و مهار علل آسیب پذیری، پایش، پیشگیری، بازداری و خدمات امدادی و بشردوستانه در حوادث انسانی و زیست محیطی بخشی از وظایف تیم‌ها است، ۶ تیم در خوزستان فعالیت و به ارائه خدمات مربوطه میپردازند.


او می‌گوید: ۸۳۴ مسافر نوروزی با توجه به شرایط جوی حاکم بر منطقه اسکان اضطراری داده شده و از خدمات امدادی جمعیت بهره‌مند شده اند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: اعضای جوان این جمعیت با خوش رویی به ۲۶ هزار و ۴۸۶ میهمان ارایه خدمت کرده. ۱۰ هزار و ۱۴۹ کودک نیز باحضور در فضا‌های دوستدار کودک، آموزه‌های امدادی متناسب با شرایط سنی خویش را فرا گرفته اند.

به گفته او بیش از ۲۲ هزار و ۳۱۴ نفر در این ایام در حوادث مختلف آسیب دیده که از این تعداد ۵۴ نفر نیز توسط نجاتگران هلال احمر و با آمبولانس‌های این جمعیت به مراکز درمانی منتقل شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.