کشف و امحاء بیش از ۴۵ کیلوگرم مرغ در هویزه

رئیس اداره دامپزشکی هویزه از کشف و امحاء بیش از ۴۵ کیلوگرم مرغ کشتار روز تاریخ مصرف گذشته و غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

سیدناصر موسوی رئیس اداره دامپزشکی هویزه گفت: با اجرای طرح تشدید، کنترل و نظارت بر فرآورده‌های خام دامی در هویزه همزمان با سراسر استان خوزستان، بیش از ۴۵ کیلوگرم مرغ کشتار روز غیر قابل مصرف به دلیل مشکل بهداشتی و نداشتن تاریخ مصرف قبل از عرضه به بازار مصرف کشف شد.

او با اشاره به معدوم سازی این محموله مرغ، افزود: نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در همه زنجیره‌های تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی می‌تواند تضمین کننده سلامت غذایی شهروندان باشد که این امر به صورت مستمر از سوی کارشناسان و ناظران بهداشتی و شرعی در حال انجام است.

رئیس اداره دامپزشکی هویزه می‌گوید: از متصدیان مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی خواهشمندیم برای حفظ سلامت شهروندان نسبت به رعایت ضوابط و مقررات سازمان دامپزشکی اهتمام بیشتری داشته باشند.

آقای موسوی با بیان اینکه سلامت جامعه مساله‌ای نیست که بتوان با مصلحت اندیشی و ملاحظه کاری با آن برخورد کرد، ادامه داد: برخورد قاطع با افرادی که سلامت جامعه را تهدید می‌کنند در دستور کار دامپزشکی هویزه است و با متخلفان طبق قوانین و مقررات از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.