دو زخمی در عملیات ضد صهیونیستی در جنوب نابلس

منابع خبری از زخمی شدن دو نظامی صهیونیست در شهرک حواره در کرانه باختری خبر می‌دهند.

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر همزمان با پخش تصاویری از حواره، محل اجرای عملیات علیه نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی، به نقل از رسانه‌های این رژیم از زخمی شدن دو نظامی این رژیم در جریان تیراندازی به یک واحد از نیرو‌های ارتش این رژیم در منطقه حواره در جنوب نابلس خبر داد.

تیراندازی به نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی از داخل یک دستگاه خودرو انجام شد. خبرگزاری فلسطینی شهاب نوشت: گروه مقاومت «عرین الاسود» با انتشار بیانیه‌ای کوتاه، تلویحا مسئولیت عملیات اخیر در حواره را بر عهده گرفت.

به گفته برخی منابع، در این عملیات سه نظامی صهیونیست زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است. خبرگزاری شهاب گزارش داد: عملیات اخیر در حواره همزمان با اذان مغرب صورت گرفت. برخی کاربران فضای مجازی هم نوشتند: رزمندگان فلسطینی روزه خود را با عملیات شهادت طلبانه افطار کردند.

یدیعوت آحارونوت گزارش داد حال یکی از مجروحان این حادثه وخیم و حال دیگری معمولی است. یگان های ارتش رژیم صهیونیستی در حال تعقیب عاملان این حادثه هستند. برخی از ورودی‌های نابلس مسدود شده و نیروهای اضافی در حواره برای تعقیب عاملان این حمله مستقر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
همش اسراییلیها زخمی میشن. کم پیش میاد بتونن بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
بعد از تودهنی دوباره دشمن از مردم در برنامه های خوب عید نوروز صداوسیما، دو سه روزه تلوبیون روو هواست... افتضاح. متاسفانه کسی هم نظارت نمیکنه. خراب خراب خراب. ۱-لحطه ای لود میشه به جای اینکه چند ثانیه بعد رو هم لود کنه. ۲-وسط پخش زنده قطع میشه کامل باید صفحه رو رفرش کرد. شب عید و روز عید خوب خوب بود. شاید در تلوبیون آدم دارند. به امنیتی ها هم بگین. تلوبیون رو دریابید.
آخرین اخبار