تاکید آیت الله شاهرودی بر اشاعه فرهنگ اسلامی در ماه رمضان

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار عیدانه با استاندار گلستان بر بسیج تمام امکانات برای اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

آیت الله شاهرودی در این دیدار گفت: تشکیل ستاد فرهنگی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در ستاد تسهیلات خدمات سفر در استان گلستان می‌تواند به اشاعه فرهنگ دینی اسلامی در ماه مبارک رمضان کمک کند.

آیت‌الله شاهرودی همچنین خواستار رفع مشکل نوسان آب شرب در استان شد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین در این جلسه با تقدیر از عملکرد رسانه ملی در استان گلستان خواستار تداوم تولید و پوشش برنامه‌های مذهبی و دینی شد.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان هم در این دیدار با بیان اینکه توسعه صنعتی و ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی مکمل حوزه کشاورزی است افزود: رایزنی‌های خوبی با هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی کشور و شرکت‌های سرمایه گذاری بانک‌ها صورت گرفته تا بتوانیم از خام فروشی خارج شویم.

او همچنین افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته میزان ماندگاری مسافر در استان بیست درصد بیشتر شده است.

علی محمد زنگانه همچنین از افزایش ۲۵ درصدی صادرات از استان خبر داد و گفت: تبادلات مرزی ما از اینچه برون به حدود روزی یکصد کامیون در روز افزایش یافته است.

رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی هم گفت: نقدینگی موجود در جامعه باید به سمت تولید و اشتغال هدایت شود.

منبع:صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.