ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد در خوزستان و کاهش ۱۸ درصدی تلفات جاده‌ای

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی  بیش از ۱۰ میلیون تردد در سطح راه‌های استان به ثبت  رسیده است.

محمد جولان نژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان  گفت:  از ابتدای طرح نوروزی  در اسفندماه ۱۴۰۱  تا چهارم فروردین ماه ۱۴۰۲، ۱۰ میلیون و ۲۲۳  هزار و ۷۰۰ تردد در سطح راه‌های استان به ثبت  رسیده که نسبت به مدت مشابه  پارسال ۳۳ درصد افزایش داشته است.

او می‌گوید: از این میزان  تردد ۹۲۳ هزار و ۹۹ تردد بین استانی  در بازه زمانی طرح نوروزی ثبت شده که نسبت به مدت  مشابه پارسا ۲۴ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان  ادامه داد: بیشترین  سهم ورود به استان  خوزستان  از استان لرستان و کمترین  مربوط  به استان ایلام بوده است.

به گفته آقای جولان نژاد، بیشترین سهم خروج از خوزستان مربوط به استان بوشهر  و کمترین  نیز مربوط  به استان ایلام بوده است.

او با بیان اینکه سه محوری که بیشترین  تردد‌ها در آن‌ها به ثبت رسیده  محور‌های خرمشهر-  آبادان، آبادان - خرمشهر و  شوش  - اهواز است، ادامه داد:  میزان تصادفات  و تلفات جاده‌ای  از ابتدا و آغاز  طرح نوروزی تا  دیروز ۱۸ درصد کاش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان  ارتقای سطح سرویس راه ها، نگهداری راه ها، ایمن سازی مسیر‌ها شامل خط کشی راه ها، نصب علائم و تجهیزات ترافیکی و استقرار طرح پویش سفر همراهان ایمن در مجتمع‌های خدمات رفاهی برای ترغیب رانندگان به منظور  توقف و استراحت در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی  از اقداماتی هستند که در راستای تسهیل در تردد و کاهش تلفات جاده‌ای از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.