بازدید فرماندار هندیجان از بازار و اسکله بحرکان در ایام نوروز

فرماندار هندیجان از اسکله بحرکان و بازار شهر بازدید کرده و به مسافران نوروزی خوش آمد گفت.

 عبدالحسن دریائی فرماندار هندیجان به همراه جمعی از مسئولین محلی شهرستان، از منطقه گردشگری و اسکله صیادی بحرکان و بازارچه ماهی، توزیع عرضه گوشت، میوه و ... بازدید به عمل آورد و به مغازه داران هشدار داد که اگر مسافران نوروزی و یا شهروندان شکایتی از آن‌ها را اطلاع دهند توسط تعزیرات طبق قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

او ضمن خوش آمدگویی به مسافرین گفت: امیدواریم بتوانیم برای همگی شما هموطنان که هندیجان را انتخاب و به اینجا آمده اید میزبان خوبی باشیم.

 فرماندار هندیجان ادامه داد: باتوجه به ورودمسافران نوروزی وکاروان راهیان نور قبل از تحویل سال تمامی امکانات رفاهی ازقبیل محل اسکان ولوازم بهداشتی درمدارس توسط آموزش وپرورش مهیا وآماده سازی شده بود تامسافران بتوانند از جاذبه‌های گردشگری وتفریحی استفاده نمایند.

به گفته دریائی،   باتوجه اینکه خرید مایحتاج مسافران و گردشگران ازسوی اداره صنعت معدن تجارت و جهادکشاورزی نرخ گزاری شده، به همین دلیل افرادی که بخواهند اجناس رابانرخ بالا دراختیارمردم قرار دهند مسئولان تعزیرات با آن‌ها برخورد قانونی انجام خواهند داد.

در ایام عید نوروز ۲ شناور لنج در اسکله بحرکان مستقر شده است تا مسافرین نوروزی ضمن بازدید از بزرگترین اسکله صیادی ایران با گشت دریایی در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس به صورت رایگان خاطره خوشی را از هندیجان به یادگار ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.