میزبانی شهرستان بابل از ۵۰ هزار مسافر نوروزی + فیلم

بیش از ۵۰ هزار مسافر در پیک اول سفرهای نوروزی به شهرستان بابل سفر کردند.

ستاد خدمات سفر شهرستان بابل با یازده کمیته توانست تا پایان پیک اول مسافرت‌ها در ایام نوروزی استقبال شایسته‌ای از ۵۰ هزار مسافر این شهرستان بجا آورد که از این تعداد بیش از ۲۵ هزار مسافر اسکان یافتند.

قاسم عزیززاده گرجی فرماندار ویژه شهرستان بابل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بر اساس آمار بیش از ۵۰ هزار مسافر در پیک اول سفر‌های نوروزی وارد این شهرستان شدند که نیمی از آن‌ها در اقامتگاه‌های رسمی اسکان یافتند.

او با بیان اینکه ۲۵ اقامتگاه بومگردی این شهرستان پر از مسافر است، افزود: با توجه به ممنوعیت چادرخوابی در فضا باز، برخی اماکن دولتی، مدارس و سالن‌های ورزشی با امکانات بهداشتی برای برپا کردن چادر‌های و اقامت کوتاه مدت مسافران نوروزی تجهیز شده است.

فرماندار ویژه شهرستان بابل بازدید‌های مداوم از اقامتگاه‌ها و مسافرخانه‌ها را از جمله برنامه‌های روزانه دستگاه‌های متولی این بخش اعلام کرد و ادامه داد: در برخی موارد نواقصی وجود داشت که بعد از تذکر اصلاح شد.

عزیززاده گرجی گفت: با توجه به همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌ها و امامزادگان این شهرستان نیز در حال اجرا است.

او افزود: وجود صد‌ها تالاب و آب بندان مانند تالاب نیلوفر آبی، سد و جنگل شیاده، مناطق ییلاقی مانند فیلبند، پارک جنگلی بزجفت و مرزناک، چندین موزه مانند موزه مکرمه قنبری، تکایای قدیمی و برخی اماکن تاریخی مانند پل محمدحسن خان از جمله ظرفیت گردشگری شهرستان بابل است.

فرماندار ویژه شهرستان بابل ادامه داد: پیش بینی می‌شود حضور مسافران در پیک دوم سفر‌های نوروزی در شهرستان بابل افزایش داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.