برای مهار تورم و رشد تولید اقدامات موثری صورت گیرد

مخلص الائمه گفت: مسئولان برای تحقق مهار تورم و رشد تولید برنامه ریزی و اقدامات موثری انجام دهند.

مخلص الائمه استاندار مرکزی در اولین سفر شهرستانی خود در سال جدید با حضور در شهرستان تفرش  اولین جلسه شورای اداری شهرستانی در سطح استان مرکزی را در فرمانداری تشکیل داد.

مخلص الائمه در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان گفت: یک سال فرصت خدمت رسانی به مردم گذشت و رؤسای ادارات باید با بررسی کارنامه کاری خود در سال گذشته و برنامه ریزی دقیق برای سال جاری اقدامات موثری برای تحقق شعار سال "مهار تورم و رشد تولید" انجام دهند.

او ضمن تشریح اقدامات دولت سیزدهم در استان و شهرستان افزود: در شهرستان تفرش اقدامات و خدمات خوب و موثری خصوصا در این یکسال اخیر زمان صورت گرفته است.

استاندار مرکزی از تلاش‌ها و اقدامات جهادی فرماندار شهرستان تفرش، مدیران ادارات، اعضای شورای تامین و اداری تقدیر و تشکر کرد و توصیه کرد چندین طرح مهم را انتخاب و بصورت دو یا سه شیفته کار کنند تا زودتر به اتمام رسیده مردم از منافع آن بهره‌مند شوند.

مخلص الائمه استاندار مرکزی در اولین سفر شهرستانی خود در سال جدید به همراه نظری معاون سیاسی و امنیتی در سفر به شهرستان تفرش در بدو ورود خود از گروه راهداری در گردنه نقره کمر بازدید و از زحمات شبانه روزی راهداران در ایام نوروز و همچنین تلاش برای باز نگهداشتن راه‌های ارتباطی در فصل بارندگی تشکر و قدردانی کرد.

استاندار مرکزی سپس به همراه فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس و جمعی از مسئولین به دیدار جانباز سرافراز هفتاد درصد عباس خالقی نژاد رفتند و از این جانباز سرافراز با یک لوح قدردانی کردند.

استاندار در این دیدار ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گفت: جانبازان؛ شهدای زنده هستند که هم سرمایه‌های معنوی و هم مایه فخر و مباهات کشور هستند.

مخلص الائمه سپس از ایستگاه هلال احمر در ورودی گردنه گیان از ایستگاه هلال احمر بازدید کرد و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان هلال احمر، گفت: در سوانح رانندگی که در ایام نوروز بیشتر می‌شود وظیفه کارکنان هلال احمر مضاعف شده و امیدواریم مانند گذشته خوش بدرخشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.