پایان عملیات ساخت ۴۳ پروژه حوزه سلامت استان کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : عملیات ساخت ۴۳ پروژه حوزه سلامت استان با متراژ بیش از ۱۲ هزار متر مربع سال ۱۴۰۱ به پایان رسید.

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۳ پروژه حوزه سلامت جمعا به متراژ ۱۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع، افتتاح شد و یا هم اکنون قابلیت افتتاح و بهره برداری را دارند.

وی اضافه کرد: پروژه‌های حوزه بهداشت، ۲۰ پروژه با متراژ ۲ هزار و ۱۲۰ متر مربع شامل احداث ۱۲ خانه بهداشت و تکمیل و احداث چندین مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی به همراه پانسیون پزشکان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حوزه درمان ۱۶ پروژه با متراژ هفت هزار و ۱۲۳ مترمربع به پایان رسیده که شامل احداث پایگاه اورژانس، کلینیک ویژه، آزمایشگاه و داروخانه و تعمیرات، بهسازی و توسعه چندین بخش درمانی می‌باشد.

وی اظهار داشت: در سایر حوزه‌ها هفت پروژه با متراژ سه هزار و ۱۵۵ مترمربع به اتمام رسید که از جمله آن می‌توان احداث سالن کنفرانس معاونت غذا و دارو و تعمیرات و بهسازی دانشکده توانبخشی، مجتمع عالی سلامت اسلام آبادغرب، دانشکده پرستاری سنقر و ساختمان اداری پارک فناوری سلامت و مرکز رشد اشاره کرد.

محمدی ادامه داد: هم‌اکنون ۲۵ پروژه فعال در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وجود دارد که احداث بیمارستان شیمی درمانی و رادیوتراپی بهارستان، خوابگاه دانشجویی ۴۰۰ نفره، دانشکده دندانپزشکی و پزشکی در پردیس دانشگاه و اورژانس بیمارستان آبت اله طالقانی از مهمترین آنان است.

وی عنوان کرد: از میان پروژه‌های فعال بیمارستان شیمی درمانی و رادیوتراپی بهارستان در مراحل پایانی ساخت است که افتتاح و راه اندازی آن می‌تواند تحولی عظیم در حوزه درمان بیماران سرطانی به وجود آورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانشکده دندانپزشکی نیز طی چند ماه آینده افتتاح و به چرخه آموزش دانشگاه اضافه می‌شود و مشکل این دانشکده که با کمبود شدید فضای فیزیکی روبروست را حل خواهد کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار