کشف ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد از شناسایی و دستگیری ۴ متهم به سرقت سیم و کابل با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان، پیگیری موضوع با افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی پی از تحقیقات میدانی و با اشراف اطلاعاتی به سر نخ مهمی دست پیدا کردند و متوجه شدند یکی از متهمان از سارقان سابقه دار و اهل یکی از شهرستان‌های همجوار است که با سکونت در این شهرستان و با کمک و همدستی ۳ نفر دیگر مرتکب این سرقت‌ها شده است.

سرهنگ توحیدی ادامه داد: در ادامه رد زنی‌های پلیس، مخفیگاه متهمان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی هر ۴ متهم در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی گفت: متهمان در مواجه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق از نقاط مختلف سطح شهر مهاباد اعتراف کردند و برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد از تعامل و همکاری مردم با پلیس تشکر کرد و گفت: موفقیت پلیس در پیشگیری از جرایم نتیجه تعامل و همکاری مردم و سازمان‌ها با پلیس است و سامانه ۱۱۰ پلیسی بصورت شبانه روزی آماده گزارش‌های مردمی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.