مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از ساخت و بازسازی بیش‌ از ۷ هزار قطعه تخصصی در این نیروگاه خبر داد.

 محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز  گفت: نیروگاه رامین اهواز طی ۴۳ سال تولید مستمر انرژی برق نقش مهمی در خدمت رسانی به مردم و همچنین ایجاد و توسعه صنایع و زیرساخت‌های استان خوزستان داشته است.

او می‌گوید: تداوم و استمرار در مدار بودن واحد‌های این نیروگاه طی این سال‌ها باعث استهلاک تجهیزات و قطعات شده که با توجه به تشدید تحریم‌ها و چالش‌های اقتصادی در عرصه تامین قطعات مورد نیاز سعی کردیم با تکیه بر تخصص و تجربه ارزشمند همکاران خود ساخت و بازسازی تجهیزات و قطعات نیروگاه را از اولویت‌های خود قرار داده و بتوانیم همچنان در تولید پایدار این انرژی حیاتی نقش آفرینی کنیم.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: بر همین اساس در سال ۱۴۰۱ موفق به ساخت و بازسازی بیش ۷ هزار قطعه صنعتی شدیم که از این آمار تعداد ۳ هزار و ۷۴۰ قطعه را ساخته و تعداد ۳ هزار و ۲۶۰ را نیز مورد بازسازی و بهره برداری مجدد قرار دادیم.

مدیرعامل نیروگاه رامین در ادامه گفت: این اقدامات علاوه‌بر جلوگیری از خروج ارز از کشور جهت جهت تهیه قطعات، زمان تعمیرات واحد‌های تولیدی این نیروگاه را کاهش و پایداری بیشتر تولید برق را در پی داشته است.

 نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز مردم و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.