عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مدیریت مطلوب شهری در جهت کسب رضایت مردم و ارائه خدمات بهینه جز با اتخاذ سیاست‌های هوشمند سازی به سرانجام و نتیجه نخواهد رسید.

مهدی نصیری گفت: استفاده از ظرفیت‌های هوشمندسازی از جمله اهدافی است که نقش برجسته در بحث تکریم مردم و ارائه خدمات خواهد داشت.

او گفت: در همین راستا، و توجه ویژه در ایام نوروز به مقوله گردشگری که اطلاعات محور است، و در جهت راهنمایی و ارائه خدمات بهینه و بهتر به میهمانان و مسافران نوروزی کلانشهر شیراز با استفاده از ظرفیت هوشمندسازی از جمله ارائه و ارسال نقشه هوشمند شیراز و ارائه خدمات الکترونیکی با سامانه ۱۳۷ شرایط بهتری برای مسافران نوروزی فراهم شده است.

رئیس کمیته هوشمندسازی شورا گفت: با استفاده از این سامانه در بدو ورود مسافران و زائران به سومین حرم اهل بیت علیهم السلام لینک نقشه هوشمند شیراز بر روی گوشی تلفن همراه آن‌ها ارسال خواهد شد و همچنین گردشگرانی که با سامانه ۱۳۷ از طریق تماس تلفنی یا نرم افزار سرو ارتباط برقرار کنند به صورت خودکار خدمات مورد نیاز ان‌ها و معرفی خدمات هوشمند از جمله نقشه هوشمند شیراز در اختیار ان‌ها قرار می‌گیرد.

او گفت: با به روز رسانی‌های انجام شده در این سامانه، ۳۰ لایه اطلاعاتی مورد نیاز بر روی نقشه هوشمند شیراز بارگذاری شده است که می‌توان به جدول اماکن تاریخی گردشگری اقامتی، پارکینگ ها، فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهر، مسیریابی و ترافیک شهر، ایستگاه‌ها و مسیر‌های اتوبوس و مترو، بازار‌ها و ... اشاره کرد.

نصیری گفت: با استفاده از این سامانه مسافران عزیز می‌توانند با خیالی آسوده به انتخاب بهترین مسیر به راحتی با صرف وقت کمتر به اماکن و مکان‌های مورد نظر خود برسند.

او گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و شهروندان شیرازی در این ایام خواهد بود در ترویج و معرفی امکانات هوشمند برای گردشگران نقش کلیدی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار