پلمب ۴۳ واحد تجاری بدلیل تخلف بهداشتی در اردبیل

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از پلمب و تعطیلی ۴۳ واحد تجاری به علت تخلفات بهداشتی در استان خبر داد.

دکتر محمد جعفرزاده گفت: طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و البته با توجه به تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان، تلاش می‌کنیم اجرای این طرح تا پایان ماه ضیافت الهی ادامه یابد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل می گوید: این طرح در ۲ حوزه نظارت بر مراکز عرضه تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن اقامتی و پایانه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت اجرا می‌شود.

به گفته او، از زمان شروع این طرح حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ بار از مراکز یاد شده بازدید و بازرسی و ۳۵۰ مرکز و مکان نیز به علت تخلفات بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شد.

جعفرزاده گفت: از زمان اجرای طرح سلامت نوروزی در استان اردبیل سه هزار و ۶۰۰ بار آب مصرفی مردم کلرسنجی و سه هزار و ۵۰۰ مورد با دستگاه‌های مخصوص از مواد غذایی غذاخوری‌ها و واحدهای تهیه و توزیع خوراکی‌ها نمونه‌برداری شده و ۴۵ تن مواد غذایی نیز کشف و امحاء شده است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل می گوید: در مراکز جامع خدمات سلامت، خانه‌های بهداشت و مراکز شبانه‌روزی بهداشتی و درمانی استان نیز خدمات لازم به مردم ارائه می‌شود و بالغ بر ۵۰ هزار ویزیت پزشکی ، پرستاری و آزمایشگاهی انجام شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار