فراخوان بن‌غفیر برای تجمع حامیان کابینه در اراضی اشغالی

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درپی تصمیم نتانیاهو برای متوقف کردن اصلاحات قضایی برای تجمع حامیان این طرح فراخوان داد.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در اعتراض به قصد بنیامین نتانیاهو برای تعلیق اصلاحات قضایی، خواستار برگزاری تظاهرات شد.

ایتامار بن غفیر گفت: از هواداران حزب لیکود و حزب حاکم و حزب صهیونیسم دینی می‌خواهم به خیابان‌ها بیایند. سازمان لافامیلیا نیز اعلام کرد: تا امروز ساکت مانده بودیم. اما امروز راس ساعت ۲۰:۰۰ به تقاطع کابلان در تل آویو خواهیم رفت.

شبکه صهیونیستی کان پیش از این گزارش داد که بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی صهیونیستی موافقت خود را با تعلیق اصلاحات قضایی اعلام کرد؛ اما بن غفیر تهدید کرد که کابینه را منحل خواهد کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی در پایان جلسه اضطراری با رهبران ائتلاف کابینه گفت که فرایند تصویب اصلاحات قضایی در کنست باید متوقف شود. این تصمیم نتانیاهو درست پس از بالا گرفتن تنش‌ها در اراضی اشغالی و برکناری وزیر جنگ این رژیم اتخاذ شد.

درپی برکناری وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که خواسته بود اصلاحات قضایی متوقف شود نخست وزیر این رژیم او را برکنار کرد اما پس از این اتفاق شهرک‌نشینان صهیونیست به خیابان‌ها ریخته و کنترل اوضاع از دست پلیس رژیم صهیونیستی خارج شد.

این درحالی است که فرودگاه‌های بزرگ رژیم صهیونیستی از جمله بن گورین در تل‌آویو، اشدود و حیفا اعلام کردند به اعتصاب کنندگان خواهند پیوست. به همین دلیل وضعیت هزاران مسافر خارجی در اراضی اشغالی نامشخص است.

در همین حال شهرداری تل آویو و کارکنان شرکت هوایپمایی دولتی (العال) رژیم صهیونیستی هم به اعتصاب و حمایت از معترضان پیوستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
بودن یا نبودن مسئله این است
آخرین اخبار