کشف ۱۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در داخل ۲ عدد مشک ماری شکل در یکی از خور‌های حاشیه سواحل شهرستان بندرعباس خبر داد.

 سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس با همکاری عوامل دریابانی پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت به وسیله مشک‌های پلاستیکی در سواحل روستای جلابی شهرستان، بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او گفت: قاچاقچیان با مشاهده مأموران با بریدن طناب و پاره کردن مشک، از محل متواری شدند و مأموران در بررسی از محل ۲ عدد محفظه پلاستیکی حاوی ۱۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند که با توجه به عدم امکان جابه جایی مشک ماری به علت پارگی با هماهنگی قضائی در محل معدوم شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری عوامل این پرونده ادامه دارد، گفت: مأموران انتظامی استان با همکاری و تعامل با دریابانی استان با حضور مقتدرانه در دریا و خشکی با هرگونه ناامنی و قاچاق برخورد قاطعانه خواهند داشت.

برچسب ها: سوخت قاچاق ، گازوییل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
راستی با کارت سوخت چند نفر می شود 18 هزار لیتر جابجا کرد ؟ خنده آور نیست ؟ آیا مافیای قدرت یا مدیران توزیع نقش اول نیستند تا نفت گاز به دست دلالان برسد ؟ این سئوالی است که باید خبرنگاران فهیم پیگیر آن باشند . گر حامی ارزش های سردار سلیمانی باشند .