۶ هزار و ۷۱۹ پرونده تخلف واحد‌های صنفی در لرستان تشکیل شد

مدیر نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی لرستان از تشکیل ۶ هزار و ۷۱۹ پرونده تخلفاتی با ارزش ریالی ۸۴ میلیارد و ۹۳۶ میلیون تومان در این استان خبر داد.

 جواد احمدپور مدیر نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۰۷ هزار و ۴۸۶ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و نانوایی‌های لرستان در سال گذشته انجام شد، اظهار داشت: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۶ هزار و ۷۱۹ پرونده تخلفاتی با ارزش ریالی ۸۴ میلیارد و ۹۳۶ میلیون تومان شد.

او با اشاره به کشف ۲۸ انبار احتکار کالا به ارزش یک میلیارد تومان در لرستان، افزود: این کالا‌ها شامل روغن، برنج، شکر، آرد، ماکارونی، پودر شوینده و پودر شیمیایی است.

مدیر نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه ۱۵۹ واحد صنفی سال گذشته پلمب شد، عنوان کرد: همچنین سهمیه ۵۶ نانوایی قطع شد.

او با اشاره به نظارت روی واحد‌های صنفی لرستان تصریح کرد: نظارت بر توزیع و عرضه کالا‌ها از ابتدای سال جاری شدت یافته است و در قالب گشت‌های مشترک به‌طور روزانه تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

به گفته مدیر نظارت و بازرسی جهادکشاورزی لرستان ۲ هزار و ۱۳۴ بازرسی از ابتدای امسال تاکنون از واحد‌های صنفی این استان انجام‌شده که منجر به ثبت ۱۸۳ مورد تخلف و پلمب ۲ واحد شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.