مخبر:

مهار تورم از طریق رشد اقتصادی و مردمی سازی اقتصاد به دست می‌آید

معاون اول رییس جمهور گفت: اگر فقط بخشی از توصیه‌ها و شعار‌های رهبری را به درستی اجرا می‌کردیم امروز وضعیت کشور متفاوت بود.

محمد مخبر صبح امروز در این همایش که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: در سالی که گذشت در برخی مولفه‌های اقتصادی در وضعیت جنگ تن به تن با دشمنان قرار داشتیم و دولت به شکل یک قرارگاه با مدیریت رئیس جمهور در حال تلاش برای مقابله با این موضوع بود. دشمنان در این جنگ ترکیبی با تسلط سنگین رسانه‌ای هم اقدامات و عملیات اقتصادی و هم کار‌های تبلیغی_رسانه‌ای می‌کردند و این رویه را از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم تدارک دیده بودند، اما نقطه اوج آن در اوایل سال ۱۴۰۱ شروع شد.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه دشمنان تصور می‌کردند که در جریان حذف ارز ترجیحی می‌توانند کشور ما را به هم بریزند، افزود: وقتی با مدیریت شخص رییس جمهور و همراهی خوب مردم این مقطع را پشت سر گذاشتیم، دشمنان اقدامات و روش دیگری را در پیش گرفتند.

مخبر با یادآوری اینکه بدلیل شرایط کشور در زمان آغاز بکار دولت سیزدهم و دل بستن دشمن به این شرایط برای ضربه زدن به کشور، محور تقابل ما از ابتدا مسائل اقتصادی بوده است، تصریح کرد: وضعیت درآمدها، فروش نفت، تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا، وضعیت ذخایر کالا‌های اساسی، دارایی‌های بلوکه شده کشور، ناترازی شدید بودجه دولت به نحوی که پرداخت حقوق‌ها و تامین هزینه‌های جاری جز از طریق استقراض از بانک مرکزی انجام نمی‌شد، تورم ۵۹،۶ درصدی بخشی از مسائلی بودند که دشمنان به تداوم آن‌ها دل بسته بودند.

وی افزود: خوشبختانه دولت توانست اغلب این مسائل را پشت سر بگذارد بطوری که در اسفند ۱۴۰۰ در بیشتر مولفه‌های اقتصادی کشور وضعیت مناسبی پیدا کردیم، یعنی تورم کشور تا بیست و چند درصد کاهش یافت، تامین ذخایر کالا‌های اساسی انجام شد، فروش نفت که آن زمان حدود ۵۰۰ هزار بشکه در روز بود به یک میلیون دویست هزار بشکه رسید و بسیاری از مسائل و اختلافات منطقه‌ای از مسیر‌های دیپلماتیک حل و فصل شد.

معاون اول رییس جمهور اضافه کرد: از ابتدای دولت سیزدهم شخص رییس جمهور به درستی راهبرد ارتباط وسیع و بسیار عمیق با کشور‌های همسایه و دیگر کشور‌ها را در پیش گرفت و همین اقدام توانست ما را در شرایط تحریم رو به جلو پیش ببرد.

مخبر با بیان اینکه اگر حذف ارز ترجیحی با تدبیر و دقت و پس از اقتدار ناشی از حل مسائل اقتصادی کشور انجام نمی‌شد، می‌توانست مشکلات اقتصادی جدی در کشور به همراه داشته باشد، خاطرنشان کرد: دشمنان پس از اینکه در جریان اغتشاشات نیز نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند، تمام امکانات خود را بر مسائل اقتصادی و خصوصا ارز متمرکز کردند و هر اقدامی که دولت برای کنترل نرخ ارز انجام می‌داد فورا دشمنان اقدام دیگری برای مقابله با تدابیر دولت در پیش می‌گرفتند و این مقابله همچنان ادامه دارد و مطمئن هستیم با همکاری همه دستگاه‌ها و مدیران مجموعه می‌توانیم این شرایط را نیز کنترل کنیم.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه به فضل الهی نقطه اوج تقابل اقتصادی را پشت سر گذاشته ایم، تصریح کرد: یکی از کار‌های مهم در این دولت این بود که رییس جمهور همچون یک دیده‌بان هوشمند و بصیر مراقب بود که بدلیل تمرکز بر حل مسائل و اقدامات دشمنان از کار‌های اصلی کشور باز نمانیم و با کار‌های بزرگی که در سرمایه گذاری داخلی و خارجی در دست اقدام است امیدوارم به زودی شاهد اتفاقات خوبی در کشور باشیم.

مخبر خاطرنشان کرد: راهبرد اساسی که رهبری برای مسائل اقتصادی اعلام کردند دور زدن تحریم‌ها نبود بلکه خنثی سازی اثر تحریم‌ها بود و این موضوعی بود که در دولت سیزدهم به طور جدی بر آن تمرکز کردیم. معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: مقام معظم رهبری در شعار سال جاری هم راهبرد و هم راهکار را مشخص کرده اند. ایشان در سخنرانی روز اول فروردین در مشهد مقدس راهکار تحقق شعار سال را اعلام کردند. ایشان فرمودند مهار تورم از طریق رشد اقتصادی به وسیله مردمی سازی اقتصاد و آوردن مردم به صحنه باید صورت گیرد که اگر بتوانیم مردم را به صحنه بیاوریم هم مهار تورم و هم رشد اقتصادی محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ موضوعی از مسائل اجتماعی و اقتصادی در کشور نیست که دولت برای آن برنامه مدون نداشته باشد، افزود: سند تحولی که رییس جمهور در ابتدای دولت سیزدهم ارائه کرد، امروز در دولت به برنامه‌ای عملیاتی تبدیل شده و در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
مرگ بر امریکا هشتاد میلیون ایرانی خواستار نابودی اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
فکری برای برخورد قانونی با فرصت طلبان و مخلان اقتصادی کنید که نتوانند از شرایط ایجاد سده به نفع خود سوع استفاده کنند تا بتواند تولید ثروت از خانه های مردم شکل پیدا کند 1 2 با باز بودن شیر نفت نمیتوان تولید پایدار تضمین شود و هم معاش مردم و خواسته یا ناخواسته همچون گذشته محکوم به واردات وگرداب آن هستیم با مردمی همچنان محتاج و ناکارآمد و بیکار......!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۹ ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
ذکر فوق العاده زیبا و آرامش بخش حتما یه دفع بخوانید تا متوجه شوید

مهيا كردم براى هر هراسى «لا اله الا اللّه»را و
براى هر هم و غمى،«ما شاء اللّه»را،و
براى هر نعمتى‏ «الحمد للّه»،و
براى هر راحتى«الشكر للّه»،و
براى هر شگفتى«سبحان اللّه»،و
براى هر گناهى «استغفر للّه» را و
براى هر مصيبتی «انا للّه و انا اليه راجعون»را،و
براى هر مشکلی «حسبى اللّه» را و
براى هر قضا و قدر «توكلت على اللّه»را،و
براى هر دشمنی «اعتصمت باللّه »را و
براى هر طاعت و معصيتی «لا حول‏ و لا قوّة الاّ باللّه العلى العظيم»را.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
آفرین
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
مهار تورم با دلار زدایی به دست میاد، وقتی‌که فولاد و مس‌ ما با نرخ دلار تلگرامی قیمت گذاری میشه وضع همینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
از طریق تامین کامل بازنشسته ها بدست میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
این اقایون دولت قبل رو میگفتن که اینها ۸۰درصدتورم داخلیه وبه دلاروخارج مرتبط نیست الان شدن گلادیاتور وجنگ تن به تن کردن با دشمن بعد چه کسی فرمان رهبر اجرا نمیکنه غیر از مسئولای کشور کسی دیگه است یعنی ما نفهمیدیم شما چی میگید وچه کاری درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
سلام بر سانسورچی های باشگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
آره وقتی پای مهار تورم میشه از مردم مایه میزارید ولی وقتی پای رشد اقتصادی هسنش نتیجه عملکرد شماست ...!
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۸:۲۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
خسته نمی شید انقدر شعارهای پوچ و توخالی می دید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
مشخصه که چقدر تورم کنترل شده.جیگررر
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۰۸:۰۶ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
تا ریشه فساد و دزدیها تو مملکت قطع نشود اقتصاد بهبود پیدا نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۰۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
شما که راس میگی و بچه خوبی هم هستی و این راه را بلدی و در راس قدرت هم قرار گرفتکی // پس چرا اوضاع اقتصادی مملکت و مردم اینقد اشفته است ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
مهار تورم با تفکرات و عملکردهای شما دروغی بیش نیست شما برید به دو تار موی زنان بچسبید.
-
یار خدا
۰۷:۲۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
آقای مخبر ما مردم ایران در سال 1402 کاهش کنترل تورم در همه بخش ها از جمله خودرو و مسکن ، موادخوراکی و پوشاک را میخواهیم تورم افسار گسیخته طی این دو سال مردم بیچاره را زمین گیر کرده مردمی گه بیشتر آنها آرزوی خرید پوشاک شب عید داشتند خرید تنقلات داشتند ولی نتوانستند برای خود و خانوادشان نهیه کنند شما مسئولین که قبول مسئولیت کرده اید وظیفیتان حداقل رفاه حال شهروندانتان است اگر این کار را کرده اید خوشا به حالتان ولی اگر نگرده اید روزی یک قاصی عادل به حسابتان همه مسئولین خواهد رسید و بنا به فرمایشات آیت الله طباطبایی ما ابد در پیش داریم که توشه آن اعمال چند سال زندگی در این دنیای فانی است . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
آره معلوم میشه تورم تا کجا میره بالا
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۶:۲۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
سلام به داد کارگر برسید بخدا داریم له میشیم این عدالت نیست تورم آن چندانی اجاره خانه بی کش و پیمان تا کی من کارگر خجالت زن و بچه و بکشم تا کی نتونم یه مسافرت برم تا کی نتونم یه ماشین داشته باشم باور کنید این عدالت نیست خدا رو خوش نمیاد دیگر شما مسیولین خود دانید اگر حلال کردنی در کار باشد من حلال نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
جدی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
مهار تورم رو هم ب مانند ساخت مسکن پیش ببرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
ولش کن حقوق معلم رو پرداخت کنید
France
علی
۰۰:۳۳ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
قیمت ها افزایش پیدا کرده،قیمت لوازم یدکی خودرو افزایش پیدا کرده،مبلغ حق بیمه آزاد تامین اجتماعی افزایش پیدا کرده ولی قیمت تاکسی اینترنتی اسنپ ثابت مونده و دولت اجازه افزایش قیمت نمیده پس ما راننده های اسنپ جزو آدمای این مملکت حساب نمیشیم تورم رو ما اثر نداره چرا ظلم میکنید با این وضعیت از خیر بیمه هم گذشتم دیگه امسال و سال های بعد بیمه واریز نمیکنم کاش زودتر خدا مرگمو برسونه از این وضعیت راحت شم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
حتی اگر تورم را نمیتوانید برطرف کنیدبیعدالتی وشکاف وتبعیض طبقاتی رابر طرف کنید،اگر هست برای همه واگر نیست برای همه،یک نفر با یک ساعت کار مفید چندین برابر کارگری که ده ساعت کار سخت وخطرناک میکند حقوق میگیرد،یک نفر صدها ملک دارد وبا نبود مالیات مانند دیگر کشورها هر روز بر ثروتش افزوده میشود ویکی هیچی نداردو.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
توروم‌ و شما بوجود آوردید ، چند ساعت دلارو کردید شصت هزار تومن ، الان هرجا میخوایم خرید کنیم میگن با دلار شصت تومنی خریدیم ، یعنی چی ؟؟
بهمن موتور و کرمان موتور دارن نون میزنن تو خون مردم ، می بینید ولی جرأت برخورد ندارید یا اینکه دست خودتون هم تو کاره
مردم زرنگ شدن حاجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
تعریف کاربردی مردمی سازی اقتصاد یعنی چه؟ ته خصوصی سازی منتهی میشه به اقتصاد سرمایه داری و لیبرالیسم اقتصادی.
Iran (Islamic Republic of)
..
۲۳:۱۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
وضعیت اقتصادی کشور نیاز به تحول اساسی داره با حرف چیزی درست نمیشه .
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۲۳:۱۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
سعدیا گرچه سخندان و مصالح گویی
به عمل کار برآید به سخندانی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
۴۵ ساله هرکه میاد میخواد ابر وی تورم را درست کند چشم که چه عرض کنم دماغ صورت را خراب می کنه امروز فقط واسه چند قلم میوه و..رفتم بیرون پرتقال ۴۵ سیب ۴۵ کاهو ۳۰ سیب زمینی ۱۸ باقلا ۲۰ موز ۷۵ خیار ۲۰ و...حدود۵۷۰ هزارتومان چند قلم شد تورم های دیگه بماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
همه جا مربوط ب مردمه،، ک اگه نشد بگن مردم مقصرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
دققیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
مهار تولید
رشد تورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
مردم سازی چطوری شما گرانی کنید بعد بگو مردم سازی اینه پراید شده ۳۵۰میلیون بخرید مردم سازی
Iran (Islamic Republic of)
نماینده ویژه رئیس جمهور
۲۲:۳۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
رئیس جمهور و تیم اعزامی به چین تا الان چه کردند الان چینی ها طرف حسابشان کیست مجبورن با مسول دفتر مقام مسول صحبت کنند الان چین در آرامکو عربستان قرار 12میلیلرددلاری بست در ایران اینقدر چینی ها اذیت میشن که پا به فرار میزارن ضروری است رئیس جمهور نماینده ویژه برای پروژه ها به چین معرفی کند که او کارها را جلو ببرد واقعا وقت نداریم تورم کمر شکن می شود هر ساعت
Iran (Islamic Republic of)
Hosein
۲۲:۱۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
آقای محترم تا اقتصاد درست نشه تورم قابل کنترل نیس،چطور با مهار تورم اقتصاد درست میشه ...باید اول تولید رونق بگیره و فراوانی اتفاق بیفته تا دلال بازی ول بشه اون زمان تورم کاهشی میشه چون عملا سودی توش نیس که دلال بازی راه بندازه...که متاسفانه خود دولت دلال هس
Iran (Islamic Republic of)
Hosein
۲۲:۱۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
آقای محترم تا اقتصاد درست نشه تورم قابل کنترل نیس،چطور با مهار تورم اقتصاد درست میشه ...باید اول تولید رونق بگیره و فراوانی اتفاق بیفته تا دلال بازی ول بشه اون زمان تورم کاهشی میشه چون عملا سودی توش نیس که دلال بازی راه بندازه...که متاسفانه خود دولت دلال هس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
حرف های خنده دار نزنید خداییش مردمی سازی یا ده درصدیا
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۲:۰۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
خب اجرا کنید!
چرا دستورات رهبری را اجرا نمی‌کنید؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۳۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
مهار تورم با استقلال بانک مرکزی بدست میاد . مهار تورم با خصوصی سازی واقعی و عدم دخالت دولت در اقتصاد بدست میاد. مهر تورم با سیاست صحیح و عدم تنش های سیاسی بوجود میاد . امیدواریم امثال سیاست خارجی و سیاست داخلی بهتر بشه و تورم مهار و‌تولید افزایش پیدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
اسم جعلی دولت مردمی رو خودتون گذاشتین الکی بین مردم میرین خرف مردم رو اصلا نمیشنوید بزرگترین شاهکارتون که ته خیانت بود حقوق کارگران بود که ضربه نهایی رو زدین شماها اشراف درد مردم رو نمیدونید کمترینتون در دولت مرومی دریافتیش چقدره؟ تسهیلاتی که میگیره و...چقدره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
به همه خانوارها وام کم بهره (یا بهره متناسب با تورم)و طویل المدت برای خرید کالای ایرانی داده شود و ضمانت وام کارت یارانه باشه و نیازی ب مراجعه مستقیم ب بانک و کاغذ بازی هم نباشه و کاملا الکترونیک باشه،و به محض تموم شدن قسطای وام مجدد امکان وام دهی ایجاد بشه،و هر چه کارت یارانه قوی تر باشه( یعنی تعداد فرزندان بیشتر باشه)،طبیعتا میزان وام بیشتر باشه و باعث تشویق فرزند اوری باشه!اینجوری با یک تیر چند نشون زده میشه!نقدینگی بسمت تولید میره و تورم کم میشه چون کالا تولید میشه،حمایت از تولید داخلی،بالا رفتن رضایت عمومی و بالارفتن قدرت نرم انقلاب و دولت خدمت گذار،پایین اومدن ضریب جینی و کمتر شدن شکاف طبقاتی،بالا رفتن قدرت پول ملی و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
سه تاکاهوگرفتم ۱۷۰ هزارتومن مردم توروخدامدیریت کنیداین تورمودولت کمرش شکست رحم کنیداخه دولت چه گناهی داررررررررر رر ههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
دلارگران شد کاهو هم گران شد این خنده دارحرفی است که همه کاسب ها امروز میگوند بنده خدا پس با امید یک ناجی قدرتمند باش تا دلار را به پایین بکشد اگر یک مردی پیدا شد که دلار را به زیر بکشد بدان آن ناجی مردم است خدایا خودت کمک کن این ناجی بزرگوار پیدا شود تا دل همه ملت عزیزایران شاد شود
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
تورم چرا حیا نمیکنه مسئولین زبونشون مو در آورد انقدر تاکید کردن تورم محار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
وی با تاکید بر اینکه هیچ موضوعی از مسائل اجتماعی و اقتصادی در کشور نیست که دولت برای آن برنامه مدون نداشته باشد

احتمالا منظورش همون 7000 صفحه س که خروجیش شده وضعیت فعلی

شایدم برنامه هست فقط حس و حال اجراش نیست !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
به همه خانوارها وام کم بهره و طویل المدت برای خرید کالای ایرانی داده شود و ضمانت وام کارت یارانه باشه و نیازی ب مراجعه ب بانک و کاغذ بازی هم نباشه و کاملا الکترونیک باشه،و هر چه کارت یارانه قوی تر باشه،طبیعتا میزان وام بیشتر باشه و باعث تشویق فرزند اوری باشه!اینجوری با یک تیر چند نشون زده میشه!نقدینگی بسمت تولید میره و تورم کم میشه چون کالا تولید میشه،حمایت از تولید داخلی،بالا رفتن رضایت عمومی و بالارفتن قدرت نرم انقلاب و دولت خدمت گذارو غیرو،خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
mehdi pc pro
۲۰:۵۳ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
شما قرار بود یه کاری برای استقلال بکنید و پول استراماچونی پرداخت کنید همون پولی که به کالدرون دادین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
همه این مدیرانی که دارد نطق می‌کند براشون تا نمایندگان مجلس و مسعولان همه سیرند و سیرند وسیر. باقی مشکلات کشور را بیخیال شید چون گفتنش توضیح واضحات هست و گفتنش برای اینها آب در هاون کوفتن . باید این مدعیان هم با حقوق کارگری زندگی کنند . بخدا که ارزش کار کارگر در این اقتصاد کشور که بوجود آورنده اش همین مدیرانند از کار این مدیران بسیار بالاترست و قابل مقایسه شدنم نیست .مطمعن باشید و شک نکنید مشکلات خود بخود حل خواهد شد اگر اینها هم گرسنگی و مستأجری و نداری بکشند. وگرنه فقط آب در هاون کوفتن هست و ادامه غصه و غصه و غصه خوردن آنهم برا مردم نه مدیران .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
آه چه جمله ی فروتنانه ای.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
مزخرفات و فرافکنی جوابگوی مملکت داری نیست دانشمند!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
یکی از بی خاصیت ترین دولتها، دولت ریسی بوده که هیچ برنامه ای نداره....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
ژاپن با جمعیت 200میلیون 500هزار کارمند دولتی دارد اما ایران با جمعیت 80میلیون 2میلیون کارمند دولتی دارد تا دولت کوچک نشود هزینه دولت و بودجه آن افزایشی خواهد بود و تمام کارهای دیگر تاثیر موقتی یا غیر کارآمد خواهند بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
کمتر بگویید بیشتر اقدام کنید واین قدر دشمن را بزرگ نکنید بزرگترین دشمن جهل وناکارآمدی است اگر اقدام کرده بودید امسال سال مهار تورم تعیین نمی شد
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۲۰:۳۹ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
درود خدا بر سید محرومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
مهار تورم با برنامه ریزی دقیق بدست میاد نه حرف های کلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
چرت فقط بلدین بگین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
مشاوران غربگرا را رها کنید
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۰:۰۹ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
منظور جناب معاون این است که مهار تورم هیچگاه عملی نمی‌شود؟؟!!!
چون دو موردی که فرمودند یعنی رشد اقتصادی و به ویژه مردمی سازی اقتصاد!!!! تا کنون حاصل نشده و حاصل نخواهد شد.
موضوع خودرو یک نمونه اظهر من الشمس آن است !
آخرین اخبار