کشته شدن دست‌کم ۳ کودک در تیراندازی نشویل آمریکا

در تیراندازی در یک مدرسه خصوصی در نشویل آمریکا حداقل ۳ کودک جان خود را از دست دادند.

آتش‌نشانی محلی در نشویل، ایالت تنسی آمریکا امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد مقام‌های مختلف در حال رسیدگی به حادثه تیراندازی در یک مدرسه خصوصی هستند و حداقل ۳ کودک جان خود را در این تیراندازی از دست داده اند.

به گزارش اسکای نیوز، فرد مسلح با شلیک گلوله پلیس کشته شد و آتش‌نشانی نشویل در پیامی توییتری نوشت: «در حال رسیدگی به یک حادثه تیراندازی فعال در بلوار برتون هیلز هستیم. تاکنون چندین قربانی گزارش شده است.»

البته این نهاد مشخص نکرد که قربانیان کارکنان، معلمان یا دانش‌آموزان مدرسه بودند؛ دانش‌آموزان این مدرسه در حال رفتن به سمت کلیسایی در مجاورت بودند تا به والدین خود ملحق شوند که این حادثه اتفاق افتاد. ساعاتی بعد پلیس آمریکا اعلام کرد که در این تیراندازی دستکم ۷ نفر کشته شدند که سه نفر از آن‌ها کودک بودند.

بنابر اعلامیه پلیس، آن‌ها حدود ساعت ۱۰:۱۳ صبح به محل حادثه رفتند، فرد مسلح زنی ۲۸ ساله بود که پلیس ابتدا صدای تیراندازی او را در طبقه دوم شنید و وقتی او را دید با دو تفنگ تهاجمی و یک اسلحه کمری بود.

این مدرسه کم کم از دانش‌آموزان تخلیه شد با این حال فرد مسلح دستکم ۳ کودک و ۳ کارمند را کشته بود که پلیس به او شلیک کرد که منجر به کشته شدن خودش شد. یک افسر پلیس هم در جریان این حادثه آسیب دید، تاکنون پلیس هویت این زن مسلح را شناسایی و اعلام نکرده است.

این مدرسه در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد و مربوط به کلیسای پروتستان است و حدود ۲۰۰ دانش‌آموز در آن مشغول به تحصیلند.

متمم دوم قانون اساسی آمریکا به شهروندان این کشور اجازه داده است تا آزادانه اقدام به حمل سلاح گرم کنند. این موضوع سالانه ده‌ها هزار نفر در این کشور را به کام مرگ می‌کشاند. علی‌رغم آمار‌های وحشتناک قتل عام با سلاح گرم در آمریکا، لابی‌های اسلحه‌سازی به دلیل سود سرشاری که از این مسئله می‌برند مانع از حذف این متمم از قانون اساسی می‌شوند.

جمهوری‌خواهان از حامیان اصلی آزادی حمل سلاح در آمریکا هستند. با این حال، دموکرات‌ها با پذیرش اصل متمم دوم قانون اساسی، می‌کوشند فروش سلاح گرم را محدود کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
خداوند لعنت کند تاجران اسلحه در آمریکا رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
کشور آزادی است چیزی نشده که کاملا خونسرد باشید فقط مثل هر روز کودکی یا سیاهپوستی یا دانش آموزی با گلوله کشته شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
خداروشکر

کشور ازاد هس
آخرین اخبار