کشف بیش از یک تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر و کشف یک هزار و ۸۲ کیلوگرم مواد افیونی توسط ماموران پلیس این فرماندهی در عملیات مشترک با پلیس استان گلستان خبر داد.


سردار دوستعلی جلیلیان اظهارداشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر حوزه استحفاظی از حمل و نگهداری مواد مخدر در یکی از روستاهای شهرستان زاهدان، مطلع شدند.

وی با بیان اینکه مبارزه با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفته است، افزود: با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای گشت‌ و کمین‌های هدفمند پرداخته و سوداگران مرگ که در حال جابجایی و انتقال محموله موادمخدر در یکی از روستاهای شهرستان زاهدان به وسیله یک خودروی سواری بودند را مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری ۲ سوداگر مرگ تصریح کرد: در نهایت از محل مخفیگاه متهمان مقدار یک تن و ۸۲ کیلو ۳۰۰ گرم انواع مواد افیونی به همراه مقادیری قابل توجهی وجه نقد و یک دستگاه خودروی سواری کشف و توقیف شد.

وی خاطر نشان کرد: ماموران این فرماندهی برابر وظایف ذاتی خود با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد افیونی که بلای خانمان سوز جوانان کشور است، برخورد خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار