با حضور استاندار هرمزگان:

پست برق ۶۳/۲۰ کیلو ولت شهر میناب به بهره برداری رسید/ آغاز ساخت دبستان ۱۰ کلاسه روستای سولقان

پست برق ۶۳/۲۰ کیلو ولت شهر میناب به نمایندگی از ۷ طرح شرکت برق منطقه‌ای استان هرمزگان به بهره برداری رسید.

با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان پست برق ۶۳/۲۰ کیلو ولت شهر میناب به نمایندگی از ۷ طرح شرکت برق منطقه‌ای استان هرمزگان صبح امروز به بهره برداری رسید.

برای بهره برداری از این پست AISIndoor با قدرت ترانسفورماتور ۱۰۰ مگاولت آمپر (۲×۵۰)، ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده تا برق پایدار بیش از ۱۸ هزار خانوار را تامین کند.

این طرح به نمایندگی از ۷ طرح تامین برق شامل مرحله نخست پست ۴۰۰ کیلوولت پارسیان با اعتبار ۱۶۰۰ میلیارد ریال، برقراری اتصالات پست ۴۰۰ کیلوولت موقت پارسیان با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال، مرحله نخست پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت حکمی با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال، خط ۶۳ ولت حکمی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال، ساختمان فیدرخانه پست ۶۳ کیلوولت جلابی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولت گرزه بندرلنگه از ۱×۱۵ به ۱×۲۰ با هزینه ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

آغاز ساخت دبستان ۱۰ کلاسه روستای سولقان

مهدی دوستی استاندار هرمزگان که به شهرستان میناب سفر کرده است، کلنگ ساخت دبستان جدید ۱۰ کلاسه روستای سولقان را هم به زمین زد.

دبستان آزادگان روستای سولقان یکی از مدارس فرسوده شهر میناب است.

استاندار هرمزگان همچنین از طرح آسفالت معابر روستای سولقان و روند ساخت‌های خانه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر میناب نیز بازدید کرد.

برچسب ها: پست برق ، ساخت مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.