افزایش دو برابری تلفات جاده‌ای نوروز در خراسان جنوبی

تعداد جانباختگان تصادفات جاده‌ای ایام نوروز در خراسان جنوبی نسبت به مدت مشابه پارسال دو برابر افزایش یافته است.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در کمیسیون ایمنی راه‌های خراسان جنوبی در طبس گفت: در طرح نوروزی پارسال ۱۱ نفر جان خود را در جاده‌های استان از دست دادند که این آمار در نوروز امسال تاکنون به ۲۲ نفر رسیده است.

او افزود: با همه تلاش‌های انجام شده تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی امسال نسبت به پارسال افزایش چشمگیری داشته که مهم‌ترین و اساسی‌ترین دلیل عامل انسانی و رعایت نکردن نکات ایمنی از سوی کاربران جاده‌ای و تردد نا ایمن در سطح جاده‌ها است.

عباس زاده عنوان کرد: از رانندگان و مردم درخواست داریم تا رعایت اصول فنی را در دستور کار قرار دهند و در حالت خواب آلودگی رانندگی نکنند و از سبقت غیرمجاز بپرهیزند و امیدواریم با رعایت قوانین شاهد سفر ایمن‌تر در سطح استان باشیم.


بیشتر بخوانید


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: ستاد اجرایی خدمات سفر برای ارائه خدمات به مردم و مسافرانی که وارد استان می‌شوند تمهیدات لازم برای سفر ایمن را در دستور کار دارد.

او بیان کرد: همه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در حوزه‌های مختلفی از جمله راهداری، هلال احمر، اورژانس جاده‌ای و ... برای استفاده ایمن و بهتر از جاده‌های مواصلاتی استان به کار گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار