بازدید حدود یک میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری طبس

۹۲۲ هزار و ۵۰۹ نفر از ابتدای سفر‌های نوروزی تاکنون از جاذبه‌های گردشگری و مذهبی شهرستان طبس دیدن کرده اند.

رحیمی فرماندار طبس در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی ۳۳۴ هزار و ۱۵۳ مسافر و زائر در مراکز اقامتی، زائرسرا‌ها و مدارس شهرستان طبس اسکان یافته اند.

او افزود: به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی ۹۰ تن آرد مازاد بر نیاز تأمین شده است تا مردم کمترین دغدغه را در این ایام داشته باشند.

رحیمی با نگرانی از افزایش تصادفات و تلفات جاده‌ای در این شهرستان گفت: جاده‌های طبس به سمت یزد و کرمان کویری هستند و تحلیل تصادفات نشان می‌دهد مسافران استراحت کافی را در طول جاده ندارند و حوادث هم درست در ساعاتی اتفاق می‌افتد که رانندگان باید استراحت کنند.

معلمان الگوی اخلاقی جامعه باشند

حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس نیز در این نشست با تقدیر از تلاش معلمان گفت: معلمان از اقشار فرهیخته و متعهد جامعه هستند که عموم مردم به آن‌ها به چشم الگو‌های اخلاقی و معنوی نگاه می‌کنند.

او با اشاره به پدیده کم حجابی در تعداد نادری از معلمان افزود: هر چند بالای ۹۰ درصد معلمان شئونات فرهنگی را رعایت می‌کنند، اما گاهی مشاهده می‌شود تعداد اندکی از معلمان که یک درصدِ قشر فرهنگیان هم نیستند بی توجه به مسئله حجاب و پوشش مناسب اسلامی هستند.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: هر گونه تحول و خوبی در جامعه محصول نظام تعلیم و تربیت است و قشر روحانی و معلم اگر می‌خواهند پیشوا و الگو باشند باید اول از خودشان شروع کنند.

امام جمعه طبس از آموزش و پرورش خواست در معرفی معلمان نمونه و برتر حتماً بُعد اخلاقی و تربیتی معلمان را مدنظر قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار